کلنگ زنی و افتتاح 126 پروژه عمرانی شرق مازندران در هفته دولت 

ساری (پانا) - نماینده مردم شرق مازندران در مجلس شورای اسلامی از کلنگ‌زنی و افتتاح 126 پروژه عمرانی شرق مازندران در هفته دولت خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۹۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی و افتتاح 126 پروژه عمرانی شرق مازندران در هفته دولت 

علی‌محمد شاعری با اعلام اینکه هفته دولت 126 پروژه در شهرستان‌های بهشهر، نکا و گلوگاه کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد و شهروندان از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند، گفت: 190 میلیارد و 600 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه‌ها هزینه شد.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 113 پروژه با اعتبار 175 میلیارد و 400 میلیون تومان در این ایام افتتاح خواهد شد، ادامه داد: 13 پروژه با اعتبار 15 میلیارد و 200 میلیون تومان هفته دولت در شرق مازندران کلنگ‌زنی می‌شود.

شاعری یادآور شد: 42 پروژه در شهرستان نکا، 40 پروژه در بهشهر و 44 پروژه در گلوگاه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

او آبرسانی به مناطق شهری و روستایی، طرح های کشاورزی شامل تجهیز و نوسازی اراضی، اجرای سامانه های نوین آبیاری در مزارع و باغات، کارخانه شالیکوبی، طرح هادی، طرح های مرتبط با صنایع کوچک و بزرگ، طرح های بهداشتی و درمانی، گازرسانی و اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد و بنیاد برکت را از جمله طرح‌های مورد افتتاح و کلنگ‌زنی در هفته دولت در منطقه شرق مازندران برشمرد.

شاعری به این نکته اشاره کرد که برخی از طرح‌های مهم و پروژه‌های بزرگ شرق مازندران همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان مازندران مورد افتتاح و بهره برداری قرار می‎گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار