پاسخ محمود میرلوحی به تغییرات احتمالی هیات رئیسه شورای شهر تهران: همگی از یک جریان هستیم

سرانجام شکایت محمدباقر قالیباف از میرلوحی به کجا رسید 

تهران (پانا) - رئیس کمیته اقتصاد و تنظیم مقررات شورای شهر تهران درباره تغییرات هیات رئیسه شورای شهر تهران توضیحاتی ارائه داد.

کد مطلب: ۹۴۹۰۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پاسخ محمود میرلوحی به تغییرات احتمالی هیات رئیسه شورای شهر تهران: همگی از یک جریان هستیم

سیدمحمود میرلوحی درباره انتخابات هیات‌رئیسه شورای شهر و حاشیه‌های ایجادشده در خصوص تغییرات احتمالی به پانا گفت: حواشی به دلیل فعالیت‌های رسانه است. این فعالیت‌های رسانه‌ای ضرری ندارد، اما واقعیت این است که در شورای فعلی همگی در یک قایق نشسته‌ایم و از یک جریان هستیم بنابراین تفاوتی نمی‌کند انتخابات هیات رئیسه چه نتیجه‌ای داشته باشد. اگر عملکرد مناسبی داشته باشیم همه ما پیروز هستیم.

وی ادامه داد: قانون‌گذار پیش‌بینی کرده است که هر سال انتخابات هیات‌رئیسه برگزار شود اما احساس نو بودن می‌تواند با همان ترکیب هم ایجاد شود .

سرانجام شکایبت قالیباف از میرلوحی به کجا رسید

محمود میرلوحی در خصوص حکم منتشرشده درخصوص شکایت محمد باقر قالییباف از وی گفت : هنوز حکم صادر شده در خصوص شکایت شهردار سابق تهران از من نهایی نشده است و زمان اعلام شده برای دادگاه بعدی مربوط به سال 1400 است.

وی ادامه داد: این شکایت به دلیل به کار بردن کلمه «نابسامان» از وضع مدیریت گذشته شهر تهران است که به نظر می‌آید با گزارش‌هایی که سازمان‌های نظارتی از وضع گذشته ارسال می‌کنند، به کار بردن این کلمه بیشتر به نوازش می‌ماند. اینکه نماینده مردم در شرح فاجعه‌ای که اتفاق افتاده از کلمه «نابسامان» استفاده کرده است از حجب و نجابت ماست.

میر لوحی اضافه کرد:به تازگی گزارشی در خصوص واگذاری املاک و نقش یکی از مسوولان شهری را مطالعه می کردم و یا گزارش دیگری در خصوص میزان چک های برگشتی شهرداری که پیگیری نشده بود و به جای آن تسهیلاتی با بهره ۳۰ درصد از بانک ها گرفته شده بود.
وی ادامه داد : ما ترجیح می دهیم درسکوت و آرامش فعالیت های خود را دنبال کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار