مرد میانسال که ۹ کودک را مورد آزار قرار داده بود به ۲۲۹سال زندان و ۱۱۰۰ضربه شلاق محکوم شد

2 قرن حبس برای شکارچی کودکان

تهران (پانا) - حکم زندان و شلاق شکارچی پیر که خودش را مامور مخفی معرفی می‌کرد و 9 دختر و پسرخردسال را به تله شیطانی‌اش انداخته بود در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

کد مطلب: ۹۴۸۹۹۰
لینک کوتاه کپی شد
2 قرن حبس برای شکارچی کودکان

به گزارش جام جم، عصر هفدهم مرداد ۹۳ مرد جوانی همراه پسر خردسالش به پلیس آگاهی رفت و از یک مرد میانسال که پسرش را آزار داده بود شکایت کرد.

او گفت: پسرم را به سوپرمارکت سر خیابان فرستادم تا برای ما نان بخرد. اما چند دقیقه بعد وقتی به خانه برگشت حالی آشفته داشت. پسر ده ساله‌ام به نام آریا گفت یک مرد میانسال که خودش را پلیس مخفی معرفی کرده بود او را به خرابه‌ای برده و آزار داده است. با این شکایت، پلیس پیگیر ماجرا شد و آریا به پزشکی قانونی معرفی شد، اما کارشناسان در گزارشی اعلام کردند آثاری از آزار و اذیت در وی مشاهده نشده، اما دی‌ان‌ای مرد آزارگر روی لباس‌های آریا کشف شد.
دوم آذر همان سال شکایت دیگری به پلیس رسید. مرد جوانی همراه دختر ده ساله‌اش نسرین به پلیس آگاهی رفت و گفت دخترش از سوی یک مرد میانسال که خود را مامور معرفی کرده داخل ماشین او مورد آزار قرار گرفته است. در حالی که تحقیقات پلیس برای ردیابی شیطان پراید سوار آغاز شده بود چند شکایت مشابه دیگر به پلیس رسید.

پنجم فروردین ۹۴ دو دختر 9 و 11ساله در پارکینگ خانه‌شان در دام شیطانی مرد میانسال گرفتار شده بودند. متهم این بار هم با معرفی خود به عنوان مامور پلیس، دختر و پسر را آزار داده بود. در حالی که شواهد نشان می‌داد قربانیان در دام سیاه یک نفر گرفتار شده‌اند پلیس به جمع آوری اطلاعات پرداخت. عصر
27 بهمن ۹۵ مشخص شد شیطان پراید سوار بار دیگر یک دختر خردسال را به دام انداخته و به بهانه بازرسی بدنی او را به داخل پراید سبز تیره در نزدیکی دادسرای محلاتی کشانده و پس از نشان دادن چند عکس او را اذیت کرده است.

ردیابی شکارچی پیر
پلیس به بررسی دوربین‌های مدار بسته خیابان مورد نظر پرداخت و سرانجام توانست پلاک ارابه شیطانی را به دست بیاورد. با این سرنخ، تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد . در بررسی‌ها مشخص شد این خودرو دو سال قبل قولنامه‌ای فروخته شده، اما مالک آن اقدامی برای تعویض پلاک انجام نداده است.
در حالی که شمار قربانی‌ها به ۹نفر از جمله هفت دختر و دو پسر بچه رسیده بود، آخرین صاحب خودروی پراید که یک مرد ۴۹ ساله بود ردیابی و بازداشت شد و همه قربانیان در مواجهه حضوری وی را شناسایی کردند. اما او ادعا کرد بی گناه است.

اعتراف سیاه
او که دو فقره سابقه رابطه پنهانی و توهین و تهدید در پرونده‌اش داشت، وقتی فیلم دوربین مداربسته پارکینگ خانه یکی از قربانیان را دید به ناچار لب به اعتراف گشود وگفت: همسر اولم نازا بود و طلاقش دادم و دوباره ازدواج کردم، اما با همسر دومم هم اختلاف داشتم. می‌دانم اشتباه کرده‌ام. من وقتی بچه‌ها را می‌دیدم وسوسه می‌شدم تا آنها را اذیت کنم. من از حدود شش سال قبل حدود ۱۳ یا ۱۴ دختر و پسر را به دام انداختم. گمان می‌کنم بعضی از آنها یا حرفی به خانواده‌هایشان نزدند یا پدر و مادرشان از شکایت صرف نظر کردند.
با اعتراف‌های این مرد پرونده به صورت خارج از نوبت برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد و شیطان میانسال به اتهام 9 فقره آدم‌ربایی و غصب عنوان مأمور مبارزه با مواد مخدر، هفت فقره زنا و دو فقره لواط پای میز محاکمه ایستاد.
در آن جلسه خانواده قربانیان برای وی اشد مجازات خواستند .
حکم سنگین
در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدرک‌های موجود در پرونده او را به خاطر 9 فقرهآدم ربایی بابت هر کدام به ۲۲ سال و نیم زندان و به خاطر غصب عنوان بابت هر کدام به سه سال زندان محکوم کردند. او از اتهام هفت فقره زنا تبرئه و به ۱۳۰ضربه شلاق محکوم شد. قضات دادگاه همچنین او را از اتهام دو فقره لواط تبرئه و به خاطر هر کدام به صد ضربه شلاق محکوم کردند.

این حکم در شعبه ۴۲دیوان عالی کشور تحت رسیدگی قرار گرفت و تایید شد. براساس قانون مجازات اسلامی، در زمان اجرا مرد شیطان صفت باید مجازات اشد را از میان مجازات هایش تحمل کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار