عبور ارزش معاملات بورس از ۱۲۱۳ هزار میلیارد ریال

تهران (پانا) - از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۹۸ روز معاملاتی، بالغ بر ۳۹۲ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش بیش از ۱۲۱۳ هزار میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

کد مطلب: ۹۴۸۹۶۶
لینک کوتاه کپی شد
عبور ارزش معاملات بورس از ۱۲۱۳ هزار میلیارد ریال

به گزارش پژوهشکده پولی و بانکی از ابتدای امسال تاکنون در مدت ۹۸روز معاملاتی تعداد ۳۹۲میلیارد و ۱۹۵میلیون سهم و حق تقدم به ارزش ۱۲۱۳هزار و ۸۳۷۳۵میلیارد ریال در ۳۱میلیون و ۶۷۹هزار و ۹۲۸دفعه مورد در بورس اوراق بهادار معامله قرار گرفته است.

همچنین بررسی معاملات بازار سهام به تفکیک بازار نشان می‌دهد در این مدت ۲۶۵میلیارد و ۷۲میلیون سهم به ارزش ۶۲۲هزار و ۱۹۳میلیارد ریال در ۱۴میلیون و ۸۶۶هزار و ۸۸۶نوبت در بازار اول؛ ۱۲۱میلیارد و ۴۷۹میلیون سهم به ارزش ۴۸۸هزار و ۴۴۳میلیارد ریال در ۱۶میلیون و ۵۵۱هزار و ۱۱۸نوبت در بازار دوم؛ ۴۵میلیون و ۳۰۰هزار برگه به ارزش ۴۳هزار و ۵۰۳میلیارد ریال در ۱۰هزار و ۴۶۵نوبت در بازار بدهی، ۱۳۳میلیون و ۳۴هزار قرارداد به ارزش ۶۸۱میلیارد ریال در ۳۶هزار و ۲۳۱نوبت در بازار مشتقه و ۵میلیارد و ۴۶۵میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش ۵۹هزار و ۱۷میلیارد ریال در ۲۱۵هزار و ۲۲۸نوبت مورد معامله قرار گرفته است.

شاخص کل نیز که معاملات امسال بورس را از ارتفاع ۱۷۸هزار و ۶۵۹ واحد آغاز کرده است تا کنون به ارتفاع ۲۶۱هزار و ۳۹۱واحد رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار