پیام مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به مناسبت روز پزشک و داروساز

تهران (پانا) - مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به مناسبت روز پزشک از خدمات جامعه پزشکی و داروسازی به جامعه و بیمه شدگان این سازمان تشکر و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۴۸۸۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرعامل سازمان بیمه سلامت به مناسبت روز پزشک و داروساز

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، طاهر موهبتی در یادداشتی به مناسبت روز پزشک نوشت:

«در فرهنگ ارزشمند و غنی اسلامی، علم پزشکی از چنان جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد تا آنجا که هرکس به انسانی حیات بخشد، مانند این است که به همه مردم حیات بخشیده است و این آیین بالنده در همنشینی با تعالیم الهی، اندیشمندانی را به منصه ظهور رسانده که روشنای علم و فکرت‌شان در آسمان علوم بشری راهگشا بوده و نام‌های پر آوازه آنها بر پیشانی شکوه و افتخار این دیار کهن می‌درخشد.

انسان سالم، شرط مقدماتی توسعه و زمینه‌ساز بالندگی کشور در تمامی حوزه‌هاست. پروردگار متعال را سپاس می‌گوییم که در نیل به سیاست‌های کلان سلامت و ممارست همه جانبه دولت و حمایت موثر نمایندگان مجلس شورای اسلامی، توجه ویژه کشور به سلامت آحاد جامعه را شاهد هستیم.

انتخاب با مسمای زادروز شخصیت بی‌نظیری چون ابوعلی سینا تحت عنوان روز پزشک و دانشمند بی‌همتا، زکریای رازی به نام روز داروساز، فرصتی فراهم می‌سازد تا با اشاره به جامعیت علمی، نوآوری و سکنات اخلاقی این برجستگان ذوالفنون، ضمن ارج نهادن بر تلاش ارزشمند این جامعه فرهیخته و تجلیل از خدمات حیات‌بخش آنان که از مصادیق آیه کریمه «و من احیاها فکانما احیاالناس جمیعا» است، نگاهی دوباره به جایگاه رفیع خدمات پزشکی و ویژگی‌های منحصر به فرد آن داشته باشیم.

اینجانب این روز مبارک را به جامعه فرهیخته پزشکی و داروسازی صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کرده و از تلاش‌ها و ایثار گرانمایه این عزیزان در راه حفظ و ارتقای سلامت هموطنان و بیمه شدگان عزیز سازمان بیمه سلامت، تقدیر و تشکر می‌کنم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار