نوبخت: آذربایجان شرقی از طریق میانه به بستان‌آباد به شبکه ریلی کشور برقرار می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی می‌گوید کرمانشاه، همدان، ‌آذربایجان غربی و گیلان در دو سال گذشته به شبکه ریلی کشور متصل شدند و تا چند ماه دیگر اتصال استان آذربایجان شرقی از مسیر میانه به بستان‌آباد به شبکه ریلی کشور برقرار می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۸۸۳۵
لینک کوتاه کپی شد
نوبخت: آذربایجان شرقی  از طریق میانه به بستان‌آباد به شبکه ریلی کشور برقرار می‌شود

به گزارش ایرنا، محمدباقر نوبخت شامگاه پنجشنبه در پایان سفر یک روزه خود به چهارمحال و بختیاری در جمع خبرنگاران استان همچنین تاکید کرد: دولت برای اتصال شهرکرد به مسیر ریلی اصفهان تلاش خود را با جدیت انجام می‌دهد.
وی یادآور شد: تکمیل‌ بزرگراه شهرکرد - بروجن - لردگان - خوزستان و اختصاص ۱۰ میلیارد ریال برای آزادسازی قطعات باقیمانده این طرح و بهره‌برداری از آن تا سه ماه دیگر از مصوبات این سفر محسوب می‌شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تامین مالی برای اجرای طرح‌های مرتبط با آب در چهارمحال و بختیاری نیز صورت گرفت.
وی گفت: بخشی از اهداف رونق تولید در بخش‌های مختلف را می‌توان از طریق توسعه واحدهای صنعتی و کشاورزی انجام داد.
نوبخت تاکید کرد: به همین منظور می‌توان بهره‌برداری از خط تولید خوراک میگو در واحد تولیدی خوراک آبزیان شهرکرد را جزو واحدهای موثر دانست.
وی در پایان افزود: به منظور توجه به محرومان چهارمحال و بختیاری برنامه‌ریزی برای احداث ۲ هزار و ۴۴۰ واحد مسکونی روستایی در این استان صورت گرفت.
نوبخت تصریح کرد: عملیات اجرایی ساخت این تعداد واحد مسکونی آغاز شد و تا هفته دولت سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار