پیام تبریک امام جمعه و فرماندارسلامشهر به مناسبت روز پزشک

اسلامشهر(پانا)-نماینده ولی فقیه و فرمانداراسلامشهر در پیامی مشترک فرا رسیدن روز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفتند.

کد مطلب: ۹۴۸۸۲۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک امام جمعه و فرماندارسلامشهر به مناسبت روز پزشک

متن پیام مشترک حجت الاسلام نوروزی،امام جمعه و مسعود مرسلپورفرماندار اسلامشهربه شرح ذیل است:

سلامتی جامعه، پیش شرط توسعه است و پزشکان ضامن سلامت جامعه، امنیت روحی بیماران و فرشتگان نجاتی هستند که درد جسم را در سایه لطف الهی التیام می بخشند.

نامگذاری یکم شهریور ماه، سالروز تولد شیخ الرئیس ابوعلی سینا، الگوی بارز حکیمان و اندیشوران دلسوز و عالمان فرزانه در تاریخ پر فروغ این سرزمین، طبیب نامور و نابغه بزرگ ایرانی که درجمهوری اسلامی ایران به نام روز پزشک نامگذاری شده، نشان از توجه و اهمیت این حرفه در کشور عزیزمان دارد.

روز پزشک، روزی نمادین برای حفاظت از سلامت مردم است و روزی است برای ارج نهادن به خدمات آنهایی که برای حفظ این نعمت الهی تلاش می‌کنند.

بدینوسیله فرا رسیدن این روز مبارک را به تمامی پزشکانی که در عرصه نظام سلامت تلاش می کنند به ویژه پزشکان فرهیخته و توانمند شهرستان اسلامشهر، رئیس، معاونین و زحمتکشان شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر تبریک عرض نموده و برای همه پزشکان بخصوص جامعه پزشکی شهرستان این پیام آوران مهربانی و سلامت، آرزوی توفیق، بهروزی و سربلندی می نماییم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار