مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان: توسعه سینما در قم از اولویت ویژه‌ای برخوردار است

قم (پانا) - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، استقبال مردم استان از سینماهای قم را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی به ویژه سینما از اولویت های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم است.

کد مطلب: ۹۴۸۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم‌های کودک و نوجوان: توسعه سینما در قم از اولویت ویژه‌ای برخوردار است

سید موسی حسینی کاشانی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره فیلم های کودک و نوجوان در سینمای کانون قم، با قدردانی از میزبانی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان برای برگزاری جشنواره، اظهار کرد: مسئولان بسیار پیگیر بودند که سینمای کانون تجهیز و راه اندازی شود و بسیار خوشحالیم که امروز مراسم افتتاحیه جشنواره کودک و نوجوان در این سینما برگزار می شود.
وی از تقویت و توسعه زیرساخت های فرهنگی استان به عنوان یکی از اولویت های کاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد و افزود: یکی از زیرساخت های فرهنگی سینماست و افزایش سرانه صندلی های سینما از هدف گذاری‌های ما در این سال های اخیر بوده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: بسیار خرسندیم که به سمت افزایش سرانه صندلی سینما حرکت می کنیم و امیدواریم در آینده نزدیک در زمینه سینما و صندلی سینما به استانداردهای کشور برسیم.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، استقبال مردم استان از سینماهای قم را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: برگزاری جشنواره های سینمایی می تواند موجب استمرار استقبال مردم از سینما شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار