پیام تشکر رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از عوامل برگزاری مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان

تهران (پانا) - رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در پیامی از همه عوامل برگزاری سی‌امین و سی‌وششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر و‌ پسر سراسر کشور قدردانی کرد.

کد مطلب: ۹۴۸۷۶۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام تشکر رییس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی از عوامل برگزاری مسابقات ورزش قهرمانی دانش‌آموزان

متن پیام تشکر حسین بابویی به شرح زیر است:

«من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

بدین‌وسیله در آخرین روز برگزاری سی‌امین دوره مسابقات ورزشی دختران و سی‌و‌ششمین دوره مسابقات ورزشی پسران سراسر کشور در سال تحصیلی 89-89، بر خود فرض می‌دانم صمیمانه‌ترین مراتب قدردانی و تشکر خود و همکارانم در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی را از حسن همکاری، خدمات خالصانه و زحمات بی‌شائبه همه عزیزانی که در اجرای این رویداد ورزشی ملی، نقش ایفا نموده‌اند، ابراز نمایم.

حوزه ورزش دانش‌آموزی با درک عمیق از متن و بطن سند تحول بنیادین، مدرسه و دانش‌آموزان را محور برنامه‌ریزی‌های خود قرار داده و با طراحی المپیادهای ورزشی درون مدرسه‌ای و برگزاری مسابقات آموزشگاهی با روش مدرسه قهرمان و کانون قهرمان، تلاش ویژه و موثری را برای فراگیر نمودن این برنامه‌ها در کلیه مدارس کشور و تحت پوشش قرار دادن همه دانش‌آموزان به انجام رسانده است. تحقق این هدف بزرگ ممکن نبود جز با الطاف بی‌کران الهی، همت ارزنده مدیران محترم مدارس، معلمین عزیز تربیت‌بدنی، مدیران شهرستانی، استانی و نیز حمایت مدیران ارشد ستادی.

مدیران محترم مدارس، فرماندهان ارشد تعلیم و تربیت؛ از اینکه با درک صحیح از اهداف آموزش و پرورش و نیازهای امروز دانش‌آموزان، بدنبال تحقق هدف تربیت چند ساحتی بوده و به تربیت‌بدنی و مسابقات ورزشی بعنوان ابزاری مهم برای دستیابی به این هدف مقدس توجه می‌نمائید، بسیار سپاسگزارم. خوشبختانه همراهی شما مدیران محترم مدارس با تیم‌های مدرسه قهرمان، در سطوح شهرستانی، استانی و کشوری چشم‌گیر و باعث افزایش امید به آینده در این بخش و نیز افزایش نشاط و شادابی محیط مدارس گردیده است.

معلمین عزیز تربیت‌بدنی، محور اصلی تحول در آموزش و پرورش؛ به شما بدلیل تعهد، همت و انگیزه بالایتان در ارائه جذاب‌ترین شیوه‌های تعلیم و تربیت برای دانش‌آموزان، که همانا تربیت‌بدنی است، افتخار می‌کنم و بابت این همه تالش موثر و همراهی با تیم‌های ورزشی آموزشگاهی، از همه شما سپاسگزارم.

مسئولین عزیز تربیت‌بدنی، مدیران کانون‌های ورزشی، معاونین محترم پرورشی و تربیت بدنی، روسای معزز ادارات آموزش و پرورش مناطق/شهرستان‌ها و نواحی سراسر کشور؛ اثرات مدیریت و مساعی ارزشمند شما بزرگواران در برگزاری مسابقات ورزشی در سطح مدارس، مناطق/ شهرستان‌ها و نواحی بر کسی پوشیده نیست. چه تلاش‌های شبانه‌روزی که شما خوبان در روزها و ماه‌های سرد و گرم پائیز، زمستان، بهار و تابستان به دور از چشم همگان برای ایجاد بستر یکی از موثرترین ابزارهای تعلیم و تربیت، یعنی مسابقات ورزشی دانش‌آموزی که متحمل شدید، خاک پای شما را می‌بوسم و قدردان زحماتتان هستم.

مدیران کل محترم آموزش و پرورش، معاونین عزیز تربیت‌بدنی و سلامت، روسای هیات ورزش دانش‌آموزی و روسای ادارات تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی استان‌های سراسر کشور، نقش هدایتی، حمایتی و تسهیل‌گری شما عزیزان در بخش مسابقات ورزشی دانش‌آموزی بسیار بی‌بدیل، عمیق و موثر بوده است. از اینکه شما خوبان بعنوان مدیران ارشد استانی از توسعه کمی و کیفی مسابقات آموزشگاهی حمایت نمودید، از صمیم قلب تشکر می‌نمایم.

مربیان، سرپرستان، داوران و عوامل اجرایی مسابقات آموزشگاه‌های کشور، بازوی توانا و خستگی‌ناپذیر ورزش دانش‌آموزی؛ از اینکه توانستید استعدادهای ورزشی دانش‌آموزان را کشف و شکوفا نموده و با رفتارتان به آنان درس زندگی و انسانیت بدهید، برایتان آرزوی بهترین‌ها و سالمتی می‌نمایم.

و اما میزبانان عزیز مسابقات آموزشگاه‌های کشور؛ الحق که باید به دست توانای شما عزیزان بوسه زد و خداوند متعال را جهت حضور چنین مدیران لایقی در آموزش و پرورش، شاکر بود. میزبانانی که گوهر دانش‌آموزان ورزشکار را همچون، فرزندان خود پاس داشته و پذیرا بودند.

جناب آقای جهان آرای، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان گیلان/جناب آقای سراجی، معاونت محترم تربیت بدنی و سلامت استان گیلان/ جناب آقای فرهنگ، مدیر محترم مجموعه فرهنگی و ورزشی شهید چمران رامسر از شما بزرگواران و کلیه همکاران عزیزتان که در دیار میرزا کوچک‌خان و در خطه سرسبز شمال ایران، میزبان مسابقات کشوری شطرنج، تنیس روی میز و بدمینتون دختران و پسران بوده‌اید از صمیم قلب تشکر و سپاسگزاری می‌نمایم.

جناب آقای ناصری، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان اردبیل/ جناب آقای صاحب، معاونت محترم تربیت‌بدنی و سلامت استان اردبیل/ جناب آقای جعفری، رئیس محترم هیات ورزش دانش‌آموزی استان اردبیل/جناب آقای عابد، رئیس محترم اداره تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی استان اردبیل از زحمات شما و سایر همکاران محترمتان جهت میزبانی دانش‌آموزان ورزشکار پسر سراسر کشور در خطه غیورپرور اردبیل در رشته‌های والیبال و فوتسال تقدیر و تشکر می‌نمایم.

جناب آقای اعتدادی، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان اصفهان/ جناب آقای رئیسی، معاونت محترم تربیت بدنی و سلامت استان اصفهان/جناب آقای نوریان، رئیس محترم هیات ورزش دانش‌آموزی استان اصفهان شما عزیزان با همیاری سایر همکاران دوست‌داشتنی‌تان در خطه فرهنگ‌آفرین اصفهان در رشته‌های هندبال و تنیس روی میز، میزبان دختران و پسران ورزشکار ایران عزیز بودید، دستمریزاد و خدا قوت از این همه تلاش بی‌وقفه و عالی.

جناب آقای دستورانی، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان سمنان/ جناب آقای حاجی قاسمی، معاونت محترم تربیت‌بدنی و سلامت استان سمنان/ جناب آقای شعبانی، رئیس محترم هیات ورزش دانش‌آموزی استان سمنان بهشت کویر ایران، شاهرود، با تدابیر و تلاش بسیار ارزنده شما خوبان به بهشتی جهت میزبانی از دانش‌آموزان ورزشکار در رشته‌های فوتسال و والیبال دختران تبدیل گشته بود که مراتب تشکر قلبی خود را به شما و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و سایر همکاران، اعلام می‌دارم.

سرکار خانم قائد امینی، مدیرکل محترم آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری/ جناب آقای قاسمپور، معاونت محترم تربیت‌بدنی و سلامت استان چهارمحال و بختیاری/ جناب آقای کبیری، رئیس محترم هیات ورزش دانش‌آموزی استان چهارمحال و بختیاری/ جناب آقای یعقوبی، رئیس محترم اداره تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی استان چهارمحال و بختیاری برای چهارمین سال پیاپی در بام ایران، شهرکرد، با همت والای شما عزیزان و سایر همکاران محترمتان فرصتی برای برترین استعدادهای ورزشی دختران و پسران در رشته‌های دو و میدانی، شنا و ژیمناستیک ایجاد نمودید که از صمیم قلب از شما سپاسگزاری می‌نمایم.

لازم است از همکاران خدوم خودم در فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، روسای انجمن‌های ورزشی دختران و پسران، ناظرین و ناظرین کل مسابقات که با تلاش خستگی‌ناپذیر و مداوم خود این رویداد بزرگ را راهبری کردند، کمال امتنان را داشته باشم.

از همیاری و همکاری سروران ارجمندم، آقایان دکتر صبوری، مشاور محترم مالی و اجرایی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، دکتر جعفری، مدیرکل محترم دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی، آقای هاشمی، رئیس محترم حراست معاونت تربیت‌بدنی و سلامت، در برگزاری مسابقات ورزشی دانش‌آموزی در سطح کشور، از صمیم قلب تشکر و سپاسگزاری نمایم.

در پایان وظیفه دارم از حمایت‌های ارزنده و داعیانه سرپرست محترم وزارت آموزش و پرورش جناب آقای دکتر حسینی و نیز معاونت تربیت‌بدنی و سلامت ایشان، برادر ارجمندم جناب آقای دکتر حمیدی که دغدغه‌ای جز ایجاد فرصت تربیت متوازن دانش‌آموزان این مرز و بوم در تراز سند تحول بنیادین را نداشته‌اند، ابراز نمایم. با رهنمودها و تدابیر متعالی جناب آقای دکتر حمیدی بوده که طی شش سال اخیر، حوزه ورزش دانش‌آموزی به سمت قله مورد نظر سند تحول بنیادین به پرواز درآمده و روز به روز با اعمال و تاکید بر سیاست مدرسه‌محوری و توجه ویژه به دانش‌آموزان، به اهداف از پیش تعیین شده نزدیک‌تر می‌شود.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار