آئین‌های مذهبی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی احیا می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه اردبیل با اشاره به احیای آئین‌های مذهبی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی گفت: یکی از اهداف مهم استان اهمیت به این موضوع است.

کد مطلب: ۹۴۸۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
آئین‌های مذهبی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی احیا می‌شود

حجت‌الاسلام مهدی ستوده در جلسه بررسی احیای میراث معنوی مجموعه جهانی بقعه شیخ صفی‌الدین اردبیلی اظهار داشت: با توجه به نزدیکی فرا رسیدن ایام محرم و صفر باید در راستای احیای برنامه‌های معنوی در استان تلاش ویژه‌ای انجام داده شود.

او با اشاره به این که ارتقای جایگاه مذهبی استان برای ما یک اولویت اساسی و مهم است بیان کرد: در این زمینه باید برنامه‌ریزی‌های لازم انجام یابد تا بتوانیم در امر توسعه برنامه‌های فرهنگی و معنوی به اهداف و خروجی‌های خوبی در این زمینه دست یابیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با اشاره به احیای آئین‌های مذهبی بقعه شیخ صفی الدین اردبیلی نیز گفت: یکی از اهداف مهم استان اهمیت به این موضوع است چرا که بدون شک شاهد برگزاری برنامه‌های مذهبی با پوشش بسیار گسترده رسانه‌ای هستیم که این موضوع اولویت اساسی است.

ستوده تصریح کرد: باید با محتوای عمیق و فاخر در این زمینه نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و مذهبی اقدام کنیم که در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها باید در سه بخش کوتاه‌مدت، میان‌مدت و طولانی‌مدت باشد که امیدواریم این برنامه‌ها در استان به شکل مناسب تداوم یابد.

او بیان کرد: احیای میراث فرهنگی به عنوان یک اولویت اساسی مطرح بوده و تداوم این برنامه‌ها مبنای کار است که در این زمینه درصدد هستیم برای انتقال فرهنگی به نسل‌های آینده باید تمام تلاش خود را به کارگیری کنیم که این موضوع به عنوان اولویت اساسی مبنای کار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار