مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان تأکید کرد:

ضرورت نظارت مستمر بر مدارس و مراکز غیردولتی

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی بر اجرای دقیق قوانین و مقررات در مدارس غیردولتی تأکید کرد.

کد مطلب: ۹۴۸۶۸۹
لینک کوتاه کپی شد
ضرورت نظارت مستمر بر مدارس و مراکز غیردولتی

بیست و هشتمین جلسه شورای نظارت بر مدارس و مراکز غیردولتی استان زنجان با حضور اکثریت اعضای شورا در محل سالن غدیر اداره کل برگزار گردید.

ابراهیم رفیعی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در ابتدای این جلسه با اشاره به ضرورت نظارت بر عملکرد مدارس و مراکز غیردولتی گفت: نظارت مستمر بر فعالیت مدارس و مراکز غیردولتی با هدف اجرای دقیق قوانین، مقررات و در راستای تقویت و حمایت از مدارس و مراکز قانون مدار باید به شکل جدی مورد توجه آموزش و پرورش مناطق و نواحی و کارشناسان اداره کل قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن استناد به ماده 9 قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی گفت: تضمین منابع مالی لازم جهت تأمین هزینه‌های مدرسه یا مرکز، تأمین منابع انسانی، فضا و امکانات مورد نیاز طبق ضوابط وزارت آموزش و پرورش، نظارت بر امور آموزشی، پرورشی، اداری و مالی مدارس و مراکز تحت پوشش و پاسخگویی به مراجع ذی‌ربط از جمله مهترین وظایف موسسان مدارس و مراکز غیردولتی است.

گفتنی است؛ درخواست تغییر مکان برخی از مدارس و مراکز غیردولتی، صدور مجوز تأسیس و راه اندازی مدارس و مراکز غیردولتی و بررسی ماده 9 قانون تأسیس و اداره مدارس و مراکز غیردولتی از جمله مواردی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار