فرماندار اسلامشهر:ایران اسلامی از توان دفاعی و نظامی چشمگیری برخورداراست

اسلامشهر(پانا)-فرمانداراسلامشهردردیداربا مدیران صنایع دریایی شهید توحیدی فرا رسیدن روز صنایع دفاعی را گرامی داشت.

کد مطلب: ۹۴۸۶۷۱
لینک کوتاه کپی شد
فرماندار اسلامشهر:ایران اسلامی از توان دفاعی و نظامی چشمگیری برخورداراست

مسعود مرسلپور در سخنانی اظهار داشت: رئیس جمهور نابخرد آمریکا در تلاش بود تا در کنار تحریم‌های اقتصادی با تهدید ایران اسلامی به جنگ، یاس و ناامیدی در مردم ایجاد کرده و مردم را از نظام اسلامی دلسرد کند.

او در ادامه افزود: شکارپهپاد آمریکایی و حضور درخشان نیروهای نظامی کشورمان در سطح خلیج فارس و اقتداری که نیروهای مسلح ما با شناورها و قایق های تولید داخل که عمدتاً نیز در همین مجموعه صنایع دریایی شهید تولید می شود، در آبهای نیلگون خلیج فارس به نمایش گذاشتند بخوبی نشان داد که ایران اسلامی از توان دفاعی و نظامی چشمگیری برخوردار است.

فرماندار اسلامشهرتصریح کرد: رویدادهای ماههای اخیر نشان داد که دیپلماسی هوشمندانه و موفق وقتی درکنارتوان نظامی و قدرت بازدارندگی قرار می گیرد ثمرات و برکات فراوانی برای کشور بهمراه دارد.

مرسلپور در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مجموعه وزارت دفاع بی مدعا و گمنام نقش اساسی در تولید بسیاری از تجهیزات نظامی و دفاعی کشور ایفا می کند، خاطر نشان کرد: مجموعه ادارات و دستگاههای اجرایی شهرستان آماده همکاری و تعامل همه جانبه با صنایع دریایی شهید توحیدی است و ما قدردان خدمات ارزشمند این مجموعه بزرگ در جهت تامین نیازمندیهای دریایی کشور در حوزه شناورهای پرقدرت و کم نظیر هستیم.

دراین دیدار که فرمانده انتظامی و شهردار اسلامشهر نیز حضور داشتند، حاضرین از خط تولید شناورهای صنایع دریایی شهید توحیدی نیز بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار