استاندار یزد: مدیران مدارس در انتخاب سرویس مدرسه توجه لازم را داشته باشند

یزد (پانا) – استاندار یزد در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: ساماندهی طرح رفت و آمد (سرویس مدرسه) دانش‌آموزان باید با جدیت توسط مدیران مدارس با نظارت اداره کل آموزش و پرورش، شهرستان‌ها و با همکاری انجمن اولیا و مربیان و خانواده‌ها و نیز سایر نیروهای ذی ربط باید به طور جدی پیگیری و بررسی شود.

کد مطلب: ۹۴۸۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
استاندار یزد: مدیران مدارس در انتخاب سرویس مدرسه توجه لازم را داشته باشند

محمدعلی طالبی افزود: «با صراحت اعلام می‌کنم، قبل از هرگونه اتفاق ناگواری باید پیشگیری‌لازم به ویژه در مورد سرویس مدارس انجام شود و هرگونه کوتاهی قابل گذشت نیست لذا مدیران مدارس در انتخاب سرویس مدرسه توجه لازم را داشته باشند و نباید با موضوع منفعل و بدون حساسیت برخورد کنند.»

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اظهار داشت: اگر استعلام نیاز است، دستگاه‌ها باید همکاری کنند و تا زمانی که اطمینان ۱۰۰ در صد به وضعیت سرویس مدارس صورت نگرفته نباید هیچ گونه همکاری صورت گیرد.

طالبی ادامه داد: باید این حساسیت در مدیران مدارس باشد که نسبت به اعتراض والدین حساس باشند، مسئولان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی آماده همکاری هستند تا شرایط خوبی برای رفت و آمد دانش‌آموزان فراهم شود.

استاندار یزد یادآورشد: با توجه به آمارهای ارائه شده در مورد فضای آموزشی با کمبود جدی مواجه هستیم و امیدواریم با پیگیری و کمک خیران تا مهرماه بخشی از این مشکلات رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار