تماس حناچی با سردار رحیمی درباره آزادی بازداشت شدگان تجمع اخیر مقابل شهرداری

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران اعلام کرد: شهردار تهران طی تماس با فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ در خصوص آزادی بازداشت شدگان گفتگو کرد.

کد مطلب: ۹۴۸۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
تماس حناچی با سردار رحیمی درباره آزادی بازداشت شدگان تجمع اخیر مقابل شهرداری

به گزارش ایسنا، محمدی رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در تازه ترین توئیت های خود از اتخاذ تصمیمات جدید برای مقابله با پدیده دلخراش حیوان آزاری خبر داد و ضمن تشریح آخرین اقدامات و تصمیمات مدیریت شهری پایتخت برای جلوگیری از وقایع دلخراش حیوان آزاری، نوشت: «در نشست مشترک شهردار و رئیس شورای شهر تهران با برخی فعالین محیط زیست در خصوص وقایع دلخراش حیوان آزاری تصمیماتی اتخاذ شد:

1- موضوع نظارت بر طرح ساماندهی حیوانات در سطح شهر تهران به جهت رعایت مسائل تخصصی به اداره کل محیط زیست و توسعه پایدار واگذار شد.

2- دفتری در شهرداری تهران با مسئولیت جمعی از فعالان، پیگیری و نظارت بر جلب حمایت سمن ها در این زمینه را انجام خواهد داد.

3- برای ساماندهی وضعیت فعلی تصمیماتی با حضور مقامات شهرداری اخذ شد که مدیریت ذیربط پیگیری می نماید.

4- تاکید شد بین فعالان و حامیان واقعی حقوق حیوانات و کسانی که در پی سو استفاده های سیاسی از افکار و احساسات عمومی هستند تفاوت وجود دارد.

5- شهردار تهران طی تماس با فرمانده محترم نیروی انتظامی تهران بزرگ در خصوص آزادی بازداشت شدگان گفتگو نمود و امید است شاهد گشایش لازم باشیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار