همزمان با هفته دولت

بیش از 80پروژه در نیشابور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

نیشابور ( پانا ) - معاون استاندار وفرماندار ویژه نیشابور گفت : در هفته بزرگداشت دولت تعداد86 پروژه عمرانی بالغ بر 290میلیارد ریال اعتبار در شهرستان نیشابور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

کد مطلب: ۹۴۸۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 80پروژه  در نیشابور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید

معاون استاندار وفرماندار ویژه نیشابور اظهارکرد:دوران کوتاه خدمت شهید رجایی وشهید باهنر سرشار از خدمت بی منت وتأثیر گذار بود واینک ما در ادامه راه آن شهیدان والامقام با افتتاح و بهره برداری از این طرح ها که با همت دولت و عمدتا با محوریت توسعه متوازن عملیاتی گردید همشهریان نیشابوری از مزایای آن در شهرستان بهره مند خواهند شد.

سعیدشیبانی گفت: در بزرگداشت هفته دولت سال 98تعداد86 پروژه عمرانی بالغ بر 290میلیارد ریال اعتبار در شهرستان نیشابور افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

وی خاطر نشان کرد: 5طرح کشاورزی و تولیدی با اعتباری معادل 77،78 میلیارد ریال و8طرح برقرسانی با اعتباری معادل 23،35 میلیارد ریال و 1 واحد آموزشی با اعتباری معادل 2،1 میلیارد ریال از جمله این طرح هاست.

نماینده عالی دولت در نیشابور یادآورشد: بهره برداری از 9طرح گردشگری با اعتباری معادل 41،5میلیارد ریال و1 طرح آبرسانی روستایی با اعتباری معادل 2،1 میلیارد ریال همچنین 3طرح بهسازی گلزار شهدا بااعتباری معادل 1،5 میلیارد ریالاز دیگر طرح های هفته دولت است.

رییس ستاد بزرگداشت هفته دولت شهرستان نیشابور عنوان کرد:در طول هفته دولت 10 پروژه خدمات وتوسعه شهری شهرداری نیشابور و شهرداریهای شهرهای اقماری با اعتباری معادل 77،4میلیارد ریال و 2پروژه تصفیه خانه صنعتی با اعتباری معادل 6،5 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی تاکیدکرد: 47 طرح هادی روستایی با اعتبار 57،2 میلیاردریال از پروژههای دیگر بزرگداشت هفته دولت نیشابور است که به ثمر خواهد نشست.

شیبانی اذعان کرد:همزمان با آغاز هفته دولت از مسئولین می خواهیم از تمامی ظرفیت های سازمانی در جهت معرفی تلاش ها و اقدامات دولت به عموم مردم استفاده نمایند و با همراهی و همدلی و حضور منظم و مستمر در این هفته، بر ارتباط بیشتر با مردم و رفع مشکلات آنان بکوشند.

وی عنوان کرد:مدیران دستگاههای اجرایی باید از تمامی ظرفیت های سازمانی در جهت معرفی تلاش ها و اقدامات دولت به عموم مردم استفاده نمایند برنامه های ادارات در این هفته با حفظ تنوع در حوزه های مختلف اجتماعی،فرهنگی،ورزشی و رفاهی به ارتباط نزدیکتر مردم و مسئولین ادارات بیانجامد.

معاون استاندار وفرماندار ویژه نیشابور تصریح کرد: برنامه ریزی جهت افتتاح و بهره برداری 86 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر290 میلیارد ریال که که 80 میلیارد ریال اعتبارات بخش خصوصی ، 2میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 208 میلیارد ریال از اعتبارات بخش دولتی است به افتتاح یا بهره برداری خواهد رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار