اعلام زمان نمایش پویانمایی‌های کانون در جشنواره فیلم اصفهان

تهران (پانا) - زمان و محل نمایش دو پویانمایی «سگی که مرض داشت» و «زری‌زری کاکل‌زری» از تازه‌های امور سینمایی کانون پرورش فکری در سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان مشخص شد.

کد مطلب: ۹۴۸۵۶۷
لینک کوتاه کپی شد
اعلام زمان نمایش پویانمایی‌های کانون در جشنواره فیلم اصفهان

این دو اثر در بخش مسابقه‌ی ملی پویانمایی روز ۳۱ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰ در پردیس سینمایی چهارباغ سالن نقش جهان و روز یک شهریور در همین بخش ساعت ۲۰:۴۵ در سالن زنده‌رود پردیس سینمایی ساحل نمایش داده خواهد شد.

بر اساس این خبر روز دوم شهریور نیز دو پویانمایی «سگی که مرض داشت» اثر پروین تجوید و «زری‌زری کاکل‌زری» ساخته‌ی مهین جواهریان در بخش آثار ایران و بین‌الملل ساعت ۱۷ در سالن چارسوق پردیس چهارباغ اصفهان به روی پرده می‌رود.

انیمیشن کوتاه «سگی که مرض داشت» با تکنیک دو بُعدی ساخته شده و داستان سگی است که به دلیل این‌که همه چیز می‌خورد، مریض می‌شود و پزشکان کلینیک دامپزشکی وقتی برای درمان او تلاش می‌کنند متوجه می‌شوند چیزهای زیادی خورده است. بعد از اینکه همه چیزهایی که خورده بود از شکمش بیرون می‌آورند او دوباره همه آن‌ها را می‌خورد و...

هم‌چنین پویانمایی «زری زری کاکل‌زری» دیگر فیلم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، اثری داستانی برای کودکان است که به مدت ۶ دقیقه با تکنیک کات اوت رایانه‌ای تولید شده و ترانه‌های آن را افسانه‌ی شعبان‌نژاد سروده است.

سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ٢٨ مرداد تا ۴ شهریور ۱۳۹۸ در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار