امام جمعه اسلامشهر:کشورما براساس نظام مقدس جمهوری اسلامی اداره میشود و باید تمام گفتار و عمل ماهم اسلامی باشد

اسلامشهر(پانا)-جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهرباحضورنماینده ولی فقیه وفرمانداردرفرمانداری اسلامشهربرگزارشد.

کد مطلب: ۹۴۸۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه اسلامشهر:کشورما براساس نظام مقدس جمهوری اسلامی اداره میشود و باید تمام گفتار و عمل ماهم اسلامی باشد

در این جلسه،مسعود مرسلپور در سخنانی اظهار داشت: به لحاظ تعدد مراکز تصمیم‌‌گیری در کشور مشکلاتی در این حوزه داریم که اگر قرار باشد در شهرستان این تعدد در تصمیم‌گیری‌ها باشد قطعا نتیجه‌ای به دست نخواهد آمد.

او در ادامه تاکید کرد: ما برای تشکیل جلسات شورای فرهنگ عمومی در بخشهای شهرستان مشکلی نداریم، فقط باید همسان و هم سطح با اولویت‌های شهرستان و استان گام برداشت و حرکت کرد.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه مهم‌ترین برنامه ما به نتیجه رسیدن مصوبات است، برای شش ماهه نخست فعالیت شورای فرهنگ عمومی در سال جاری موضوعات ایثار و شهادت، بهداشت و سلامت و نشاط اجتماعی و آسیب‌های اجتماعی به عنوان اولویت در نظر گرفته شده که در این راستا تمام برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی شهرستان بر اساس این اولویت‌ها برنامه‌ریزی و اجرا می‌شود.

همچنین در بخش دیگری از این جلسه حجت‌الاسلام محمد نوروزی نماینده ولی فقیه و امام جمعه اسلامشهر نیز در سخنانی اذعان داشت: ریشه فرهنگ اسلامی در قرآن و احادیث انبیاء(علیهم السلام) است، اگر ما بخواهیم فرهنگ اسلامی را در جامعه رواج دهیم باید قرآن، احادیث، سیره و سبک زندگی انبیاء را در جامعه حفظ و ترویج کنیم.

او در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌ها و برجستگی‌های غدیر حدیث منزلت است که به صد طریق توسط علمای اهل سنت و بیش از هفتاد طریق توسط علمای شیعه بیان شده و همه مناصب و خصوصیات وارد شده به حضرت علی (ع) بر می‌گردد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسلامشهر خاطر نشان کرد: اسلامی بودن در همه ارگان‌ها و نهادها بایدبا انجام کارهای اسلامی و موازین شرعی تبیین و معرفی شود.

حجت الاسلام نوروزی اظهار داشت: متاسفانه در برخی از مواردکارهایی از سوی برخی دستگاه‌ها که پسوند اسلامی را به یدک می‌کشند، انجام می‌شود که در عمل این اقدامات خلاف نظر شرع اسلامی حرام و گناه است درحالی که نظام کشور ما نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید تمام کارها هم در گفتار و هم در عمل اسلامی باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار