طرح "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" در استان اردبیل اجرا می‌شود

اردبیل (پانا) - رئیس جهاددانشگاهی اردبیل با اشاره به حضور ۱۴ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست خانوار در اردبیل گفت: با توجه به آمار بالای تعداد زنان سرپرست خانوار در استان باید سهمیه استان در این زمینه افزایش یابد.

کد مطلب: ۹۴۸۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح "توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار" در استان اردبیل اجرا می‌شود

مهران اوچی‌اردبیلی در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان اظهار داشت: اجرای طرح توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار به عنوان یک اولویت مهم و اساسی مبنای کار است که باید در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم برای عملیاتی‌سازی این طرح انجام شود.

او با اشاره به این که این طرح باید به الگوی نوین توسعه مشاغل خانگی در استان تبدیل شود گفت:درصدد هستیم امسال اشتغال‌زایی زنان سرپرست خانوار را در استان با آمار مطلوب و قابل قبول تحقق بخشیم و در این راستا پیگیری‌های لازم و انعقاد قراردادهای مربوطه را به شکل مناسب انجام دهیم.

رئیس جهاددانشگاهی استان ضمن اشاره به سهمیه استان در راستای ۱۰۲ نفری زنان سرپرست خانوار برای امسال خبر داد و بیان کرد: طی یک سال این اقدام عملی می‌شود و امید می‌رود بتوانیم با اجرای این طرح زمینه خودکفایی و توانمندسازی اقتصادی زنان سرپرست خانوار را رقم بزنیم که این موضوع به نوبخ خود حائز اهمیت است.

اوچی‌اردبیلی تصریح کرد: استان اردبیل ۱۴ هزار و ۶۰۰ زن سرپرست خانوار دارد که درصدد هستیم با توجه به دارا بودن آمار بالای زنان سرپرست خانوار سهمیه استان را افزایش دهیم و نسبت به شناسایی و استعدادیابی افراد واجد شرایط به شکل مناسب ورود پیدا کرده و مشکلات موجود در این زمینه را برطرف کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار