برگزاری جلسه قطبی کارشناسان پژوهش شهرستانهای استان تهران در اسلامشهر

اسلامشهر(پانا)-معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ازبرگزاری جلسه قطب کارشناسان پژوهش شهرستانهای استان تهران با حضورکارشناس ،مسئول پژوهش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و به میزبانی اسلامشهر خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه قطبی کارشناسان پژوهش شهرستانهای استان تهران در اسلامشهر

در این جلسه سید محمد عمادی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر به بررسی آماری در خصوص پژوهش پرداخت و اظهار داشت: باید باتوجه به نتایج بررسی‌ها در جهت رفع چالش‌های موچود قدم برداشت و با فراهم نمودن تحقیقات و به اجماع گذاشتن آن به رشد پژوهش در منطقه کمک کنیم.

در ادامه غلامی کارشناس مسئول پژوهش اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در سخنانی اذعان داشت: کارهای اقدام پژوهی می بایست به سمت تخصصی شدن برود و طی آن موجب توانمندی همکاران فرهنگی در مناطق شود و از آنجا که هدف اصلی آموزش و پرورش، تولید انسان علم محور است، اقدام ضعیف در این مورد می تواند موجب افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه گردد.

در ادامه هر یک از کارشناسان مناطق نقطه نظرات و مسائل کارشناسی خود را بیان داشتند و بر تعامل بیشتر مناطق با یکدیگر به خصوص در برگزاری نمایشگاه تالیفات همکاران و دستاوردهای آنها تاکید نمودند.

/خبرنگار:ساسان حق شناس/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار