برگزاری جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی ورامین

ورامین(پانا)-چهارمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان ورامین به ریاست فرماندارورامین و به‌منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی و با هدف ایجاد رونق تولید برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۸۲۴۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه بررسی مشکلات شهرک های صنعتی ورامین

در این جلسه کاغذلو،فرماندار ورامین ضمن تبریک عیدغدیردر سخنانی گفت: تمامی مسئولین دستگاه‌های اجرایی موظف هستنددر راستای رونق تولید به مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان ورامین عمل کنند.

او در ادامه افزود: خوشبختانه در شهرستان ورامین مشکلات واحدهای تولیدی که مربوط به دستگاه‌های اجرایی شهرستانی باشد در اسرع وقت پیگیری میشود و اگر هم مسئله ای درحوزه تولید و صنعت وجود داشته باشد مربوط به برخی قوانین و مقررات بوده که این چنین موضوعات در ستاد تسهیل استان مطرح و پیگیری خواهد شد .

کاغذلو اظهار داشت: ارائه راهکارهای کارشناسی برای رفع مشکل واحدهای تولیدی می تواند در رونق تولید تاثیرگذار باشد.

فرماندار ورامین در خصوص اعمال سهمیه سوخت به واحدهای تولیدی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد: مدیران واحدهای تولیدی را سر در گم ننمایند و برای کار خود راستی آزمایی انجام و در این خصوص بر نظارت بیشتر تاکید نمود .

در ادامه جلسه میرزایی دبیر جلسه به تشریح و پیگیری مصوبات جلسات قبل پرداخت و افزود : در سال 98 تاکنون سه جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جهت بررسی مشکلات بیست و هفت واحد تولیدی صنعتی با 41 مصوبه برگزار گردید که در این راستا هشتاددرصد مصوبات اجرایی گردیده و مابقی آن در دست اقدام و پیگیری می باشد .

در این جلسه به مشکلات پنج واحد تولیدی صنفی و صنعتی در حوزه‌های جرایم بیمه تامین اجتماعی، بدهی معوق بانکی، مخابرات، آب، برق، سوخت واحدهای صنعتی رسیدگی شد و همچنین بررسی درخواست شرکتهای خدماتی شهرک صنعتی سالاریه و چرمشهر درخصوص مشکل واحدها مبنی بر پرداخت مالیات بر ارزش افزود و مشکلات ناحیه صنعتی ملاآقایی مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

دراین جلسه حسن میرزایی رییس اداره صنعت، معدن وتجارت ورامین و دیگر اعضای مرتبط با کارگروه و مدیران واحدهای تولیدی صنعتی و کشاورزی درمحل فرمانداری حضور داشتند .

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار