پیشتازان گلستان به مناسبت فرا رسیدن عید غدیر خم :

تبریک عید غدیر خم به کارمندان سادات اداره کل آموزش و پرورش

گرگان ( پانا ) - به مناسبت فرا رسیدن عید فرخنده غدیر خم پیشتازان سازمان دانش آموزی گلستان با پخش شیرینی بین کارکنان اداره کل آموزش و پرورش با تبریک به سادات کارمند اداره کل ، این عید فرخنده را گرامی داشتند.

کد مطلب: ۹۴۸۱۵۴
لینک کوتاه کپی شد
تبریک عید غدیر خم به کارمندان سادات  اداره کل آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری پانا ،به مناسبت فرا رسیدن عید فرخنده غدیر خم دانش آموزان پیشتاز سازمان دانش آموزی استان گلستان با پخش شیرینی بین کارکنان اداره کل آموزش و پرورش گلستان این عید فرخنده را گرامی داشتند.»

کارمندان سادات اداره کل آموزش و پرورش گلستان نیز با ابراز خرسندی از این عمل، ضمن عرض تبریک و تهنیت این عید بزرگ و فرخنده ،آرزوی توفیقات متعالی در زیر سایه امیر المومنین برای مجموعه سازمان دانش آموزی گلستان داشتند.»

در پایان مریم سلطانی مدیر سازمان دانش آموزی استان گلستان نیز ضمن تبریک این عید فرخنده گفت :

من کنت مولا فهذا علی مولا
حلول عید ولایت و امامت را که به شکرانه‌ تکمیل دین و تتمیم نعمت همگان
با عرشیان و فرشیان است، محضر شما و همه‌ی شیعیان
تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم .

عید غدیر، عید کمال دین و اتمام نعمت در سایه ادامه خط رسالت در شکل و قالب امامت با تداوم رسالت محمد (ص) در ولایت علی(ع) می باشد. این عید بزرگ بهانه ای برای تجدید میثاق با ولایت است.

اینجانب به نوبه خود فرارسیدن عید غدیر خم روز امامت و ولایت را به محضر آقا امام عصر(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و عاشقان ولایت و امامت به ویژه همکاران ،مربیان و دانش آموزان پیشتازم تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خدواند بی همتا و منان مسألت دارم: به یمن این عید بزرگ، همه ما را از نعمت هدایت و سعادت رستگاری دو جهان برخوردار فرماید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار