المپیاد استعدادهای برتر ورزش دانش‌آموزی کشور در اردبیل برگزار می‌شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان اردبیل از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش دانش‌آموزی کشور در اردبیل خبر داد و گفت: ۸۰۰ دانش‌آموز از سراسر کشور در این المپیاد حضور می‌یابند.

کد مطلب: ۹۴۸۱۲۳
لینک کوتاه کپی شد
المپیاد استعدادهای برتر ورزش دانش‌آموزی کشور در اردبیل برگزار می‌شود

بهرام آقاخانی در جلسه هماهنگی برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل میزبان برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش دانش‌آموزی کشور خواهد بود که برنامه‌ریزی شده تا 800 دانش‌آموز از سراسر کشور در این المپیاد حضور یابند.

او بیان کرد: این دوره از المپیاد در دو رشته قایقرانی و کشتی در اردبیل برگزار می‌شود به طوری که در رشته کشتی پسران و در رشته قایقرانی دختران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از برگزاری المپیاد استعدادهای برتر ورزش دانش‌آموزی از دوم تا هفتم شهریورماه در استان خبر داد و افزود: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری شایسته و مناسب این دوره از مسابقات در استان انجام شده است.

آقاخانی از مشارکت و همکاری هیئت‌های ورزشی در آماده‌سازی زیرساخت‌های برگزاری این المپیاد در اردبیل خبر داد و گفت: انتظار می‌رود با همکاری‌های لازم و با همدلی بین تمامی عوامل، ورزشکاران استان اردبیل در این المپیاد درخشش خوبی داشته و عناوینی مناسب به دست آورند.

او با بیان اینکه در هر دو رشته ورزشی تیم کامل از استان حضور داشته و در حال حاضر در حال تمرین هستند، تصریح کرد: در این دورخ از المپیاد نمایندگانی از وزارت ورزش و جونان و فدراسیون‌های کشتی و قایقرانی برای استعدادیابی دانش‌آموزان حضور خواهند یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان از آماده‌سازی دریاچه شورابیل برای برگزاری رشته قایقرانی خبر داد و افزود: ورزشگاه تختی اردبیل نیز با سه تشک برای برگزاری این دوره از رقابت‌ها در رشته کشتی مجهز شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار