پیاده روی خانوادگی کارکنان آموزش و پرورش استان

بیرجند (پانا) ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: به مناسبت عید غدیر خم و دهه ولایت همایش پیاده روی خانوادگی کارکنان اداره کل آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۸۰۴۷
لینک کوتاه کپی شد
پیاده روی خانوادگی کارکنان آموزش و پرورش استان

محمد علی واقعی در حاشیه ی برگزاری این همایش اظهار کرد: این همایش پیاده روی،با حضور قریب 50 نفر از کارکنان آموزش و پرورش استان به همراه خانواده هایشان برگزار شد.

اوبا بیان این که ورزش و سلامت جسم کارکنان علاوه بر ارتقای شادابی در محیط کار زمینه ساز افزایش بهره وری نیروی انسانی در محیط اداری می شود؛ تصریح کرد: حاضرین در این همایش مسیر 4 کیلومتری انتهای خیابان پاسداران تا بند دره را با پای پیاده طی کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تربیت بدنی به عنوان ابزاری مهم برای تعلیم وتربیت یاد کرد و ابراز داشت: اهداف اختصاصی تربیت بدنی از نظر اسلام، شامل تربیت ابعاد اعتقادی، اخلاقی، جسمانی و مهارتی، عضلانی، عاطفی و اجتماعی است که نشانگر توجه اسلام به ابعاد مختلف وجودی انسان است.

واقعی، بر ارتقای سلامت جسم و روان کارکنان در راستای افزایش بهره وری نیروی اداری بر اساس تحقق اهداف سند تحول بنیادین در این بخش تأکید کرد و ادامه داد: مؤلفه‌های مؤثر در ارتقای بهره وری نیروی انسانی در نظام تعلیم و تربیت، استفاده از استعدادها، ارتقای سطح رفاه و سلامت کارکنان، توجه به تغییر و حفظ توان رقابتی، مدیریت و رهبری صحیح، فراهم کردن شرایط لازم افزایش مهارت های شغلی، آموزش هدفمند و علم محور کردن کارکنان، دادن اختیار کافی به کارکنان و مشارکت دادن آنان در تصمیم گیری‌ها است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار