مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی امسال به بهره‌برداری می رسد

ارومیه(پانا) - مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی امسال به بهره‌برداری می رسد.

کد مطلب: ۹۴۸۰۴۱
لینک کوتاه کپی شد
مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی امسال به بهره‌برداری می رسد

سلطانعلی ولی زاده با بیان اینکه با افتتاح مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب تا سال ۱۴۱۵ هیچ گونه مشکلی در زمینه واگذاری انشعاب و تصفیه فاضلاب نخواهیم داشت اظهارداشت: این طرح هم اکنون ۹۷ درصد پیشرفت فیزیکی درد و تاپایان سال به بهره برداری می رسد.

وی با بیان اینکه مدول سوم تصفیه خانه فاضلاب شهر خوی جزو پروژه های اقتصاد مقاومتی وزارت نیرو است عنوان کرد: هم اکنون تمام مشترکان تحت پوشش این شرکت از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره مند هستند.

ولی زاده ادامه داد: تمام شهروندانی که درخواست انشعاب دارند واگذار خواهد شد مگر اینکه خارج از دستورالعمل و قوانین باشد که شرکت قادر به تامین فشار آب در آن محدوده نباشد از نظر قانونی نمی توانیم خدمات ارائه دهیم.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی گفت: تلاش ما این است که در کمترین زمان ممکن به مشترکین ارائه خدمات کنیم که در این مورد اقداماتی از جمله مکانیزه کردن مشترکین، ثبت خدمت از طریق پرتال یا اپلیکیشن همرا آبفا و ... انجام داده است.

ولیزاده خاطر نشان کرد: در حال حاضر کلیه مخازن آب را طبق دستورالعمل ها بطور مستمر هرساله شستشو داده میشود که این کار با نظارت و حضور نماینده شبکه بهداشت و آزمایشگاه آب انجام می گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوی افزود: بعد از شستشوی مخازن آب موجود در مخازن توسط آزمایشگاه کنترل و پس از تایید نماینده مرکز بهداشت وارد شبکه برای مصرف شهروندان می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار