مدیرکل آموزش ورورش سیستان و بلوچستان:

غنی‌سازی برنامه‌های پرورشی و فرهنگی هنری مدارس نقش اساسی در شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان دارد

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش ورورش سیستان و بلوچستان گفت: غنی سازی برنامه‌های پرورشی و فرهنگی هنری در مدارس، نقش بسزایی در شناسایی علایق هنری و پرورش استعدادهای آنان دارد.

کد مطلب: ۹۴۷۹۶۸
لینک کوتاه کپی شد
غنی‌سازی برنامه‌های پرورشی و فرهنگی هنری مدارس نقش اساسی در شناسایی و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان دارد

حمیدرضا رخشانی در دیدار با دانش آموزان گروه نمایش صحنه ای سراوان که رتبه دوم کشوری را کسب نموده اند، اظهار کرد: از جمله مهمترین برنامه های نظام تعلیم و تربیت وسند تحول بنیادین ،تربیت نسلی انقلابی ،موثرو کارآمد است .

وی بربکارگیری معلمان هنرمند، توانمند و دلسوز در راستای تربیت دانش آموزانی خلاق ، نوآور و صاحب فکرو اندیشه تاکید نمود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان کرد: با بهره گیری از ظرفیت و مشارکت خیرین در راستای اغناء فرهنگی و پرورشی برنامه های دانش آموزی و سوق دادن این برنامه ها به سمت و سوی تربیت دانش آموزان هنرمند ضرورت دارد.

گفتنی است: نمایش صحنه ای گزونخل با بازی و هنرمندی 14 دانش آموز سراوانی روایت وحدت و همدلی و انسجام مردمان سیستان و بلوچستان برای آبادانی و رفع محرومیت هاست.

شایان ذکر است: سیو هفتمین جشنواره هنرهای نمایشی کشور از ۲۲ لغایت ۲۵ مرداد ماه به مدت چهار روز در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شدکه دانش آموزان مدرسه شهید رجایی شهرستان سراوان در بخش تیمی با نمایش صحنه ای گز و نخل توانستند رتبه دوم کشوری ودر بخش انفرادی، دانش آموزان یوسف کرد( رشته طراحی صحنه و گریم) و محمد زهروزهی و احمد ساعدی (رشته موسیقی محلی) رتبه اول را کسب نمودند.

همچنین دانش آموزان هنرستان شهید قلنبر شهرستان ایرانشهر در بخش سرود همگانی رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.

در پایان از دانش آموزان و مربیان این گروه نمایشی با اهداء لوح قدردانی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار