25 امامزاده و بقعه متبرکه مجری طرح ولایت علوی در استان یزد

یزد (پانا) - مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد با اشاره به اینکه در استان 25 امامزاده و بقعه متبرکه مجری طرح ولایت علوی است گفت: ما در استان حدود 150 موقوفه مربوط به عید غدیر داریم که برخی از انها اوقاف اداره می کند و برخی از آنها غیر متصدی است.

کد مطلب: ۹۴۷۹۵۸
لینک کوتاه کپی شد
25  امامزاده و بقعه متبرکه مجری طرح ولایت علوی در استان یزد

حجت‌الاسلام "حسین زارع‌ زاده" در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت عید غدیر سخنرانی مذهبی، مداحی و پرده خوانی غدیر، اطعام فقرا و از پیاده روی غدیر در هفت بقعه و امامزاده و از اجرای ویژه برنامه کودکان و نوجوانان در ۱۰ امامزاده خبر داد .

"زارع زاده" با اشاره به اینکه در استان 25 امامزاده و بقعه متبرکه مجری طرح ولایت علوی است گفت: ما در استان حدود 150 موقوفه مربوط به عید غدیر داریم که برخی از انها اوقاف اداره می کند و برخی از آنها غیر متصدی است.

وی از ثبت ۱۰ مورد وقف جدید در سال جاری خبر داد و گفت: از مردم درخواست داریم متناسب با نیازهای روز جامعه از جمله علم و فناوری، ازدواج، تحصیل و.... نسبت به انجام وقف‌های جدید اقدام کنند چرا که سنت حسنه وقف از قدیم الایام در بین مردم رواج داشته و معضلات اجتماع را می‌توان با وقف حل کرد .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه یزد گفت: موقوفه مالمیری به عنوان موقوفه دیگر مهم در زمینه غدیر است که در این روزها نیز برنامه های مختلفی در این زمینه دارد.

این مسئول اظهار داشت: ب رگزاری برنامه ضیافت کریمان با حضور 400 نفر از زنان بی سرپرست و مددجویان کمیته امداد در مسجد روضه محمدیه برگزار شد که برنامه فرهنگی، کلاس آموزشی و اطعام در این مراسم انجام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار