سینما جامعه به نقد قصرشیرین می‌پردازد

اصفهان (پانا) - سینما به عنوان یکی از تاثیر گذارترین هنرها، با گستره مخاطبانی پرشمار و پرتنوع، از یک سو، از آبشخور مسایل و چالش های مختلف موجود در جامعه به عنوان مضامین و درونمایه فیلمنامه هایی که به نگارش در می آید ، بهره می برد و از سوی دیگر، می کوشد تا در بیان مشکلات و دشواری های اجتماعی، از بی کاری و فقر و فساد و اعتیاد گرفته تا ناهنجاری های دیگر، سخن به میان آورد واز طریق این هنر، به گونه ایی غیر مستقیم و با واسطه، در کاهش آسیب های اجتماعی نقش داشته باشد. به همین دلیل سینما جامعه که به نقد و اکران فیلم‌های اجتماعی در حال اکران می‌پردازد یکی از برنامه‌های قابل توجه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان است.

کد مطلب: ۹۴۷۸۰۹
لینک کوتاه کپی شد
سینما جامعه به نقد قصرشیرین می‌پردازد

مسعود مهدویان فر، رییس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان اظهار کرد: سومین هم نشینی خانوادگی سینما جامعه به اکران و تحلیل اجتماعی فیلم سینمایی قصر شیرین اختصاص دارد.
وی با بیان اینکه سینما جامعه میزبان نخبگان اجتماعی، اساتید، خبرنگاران و مدیران سمن ها است، ادامه داد: قصر شیرین امروز یکشنبه 27 مردادماه از ساعت 16:30 تا 20:30 در سینما فلسطین اکران خواهد شد.
رییس اداره امور اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان، افزود: موضوع این فیلم در مورد آسیب ها و مشکلات یک خانواده ایرانی است که قرار است در این قسمت سینما جامعه این مشکلات و آسیب ها توسط مرتضی پدریان جامعه شناس بازخوانی شود.
مهدویان فر تاکید کرد: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در حوزه خانواده یکی از راهبردهای اصلی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان بوده که قرار است در برنامه سینما جامعه فیلم های اجتماعی و خانوادگی در حال اکران، بررسی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار