حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد، امام جمعه موقت تهران؛

امنیت و اقتدار ایران اسلامی ثمره خون شهداست

قزوین(پانا) - حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن ابوترابی فرد، عضو هیأت عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه و امام جمعه موقت تهران گفت: امنیت و اقتدار ایران اسلامی ثمره خون شهداست که باید قدردان آن بود.

کد مطلب: ۹۴۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
امنیت و اقتدار ایران اسلامی ثمره خون شهداست

به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قزوین؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد در همایش پیاده روی و تجدید میثاق با شهدا که به مناسبت ورود آزادگان سرافزار به میهن و اعیاد قربان و غدیر برگزار شد، افزود: شهدا و ایثارگران با مقاومت و افتخار آفرینی خود موجب عزت و سربلندی ایران اسلامی شده اند و باید یاد و نام آنان را زنده نگه داریم.

امام جمعه موقت تهران تصریح کرد: ایثارگران با جهاد در راه اسلام و حفظ ارزش های دینی و تمامیت ارضی توانستند الگوی مقاومت و پیروزی و مبلغ دین اسلام برای تمام ملت های جهان باشند.

حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی فرد عنوان کرد: مقاومتی که رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) بر آن تأکید دارند در دوران اسارت به معنای واقعی آن عینیت یافت و با ایستادگی آزادگانی سرافراز برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب شکل گرفت و ماندگار شد.

وی در ادامه ضمن تبریک انتصاب درافشانی به سمت سرپرست شهرداری قزوین، از خدمات خانواده به ویژه پدر مرحوم ایشان در طول دوران مبارزات انقلاب اسلامی و رسیدگی به امور خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران تقدیر نمود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار