۱۱۲۰ هکتار از اراضی ملی در اردبیل به بیت‌المال بازگردانده شد

اردبیل (پانا) - معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: در پنج ماهه نخست امسال یک هزار و ۱۲۰ هکتار از اراضی ملی بع بیت المال بازگردانده شد.

کد مطلب: ۹۴۷۷۶۸
لینک کوتاه کپی شد
۱۱۲۰ هکتار از اراضی ملی در اردبیل به بیت‌المال بازگردانده شد

یوسف خدادادی در جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و منابع طبیعی در اردبیل اظهار داشت: در پنج ماهه نخست امسال یک هزار و 120 هکتار از اراضی ملی با ارزش 12 میلیارد تومان به بیت المال بازگردانده شد و مهم‌ترین اولویت ما برخورد با متخلفان و زمین‌خواران است و هیچ اغماضی در برخورد با سودجویان در کار نیست.

اوبا اشاره به این که 330 پرونده در این زمینه تشکیل یافته و 310 متهم بازداشت شده است بیان کرد: جلوگیری از یک هزار و 600 مورد تخریب و تعرضات و تصرفات و برخورد با 135 مورد ساخت و ساز غیرمجاز از دیگر مواردی است که دستگاه قضائی اردبیل در این زمینه ورود پیدا کرده و این امر در نوع خود بی نظیر است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان از عدم وجود سند برای یک هزار و 700 هکتار اراضی حوزه تصفیه‌خانه اردبیل خبر داد و گفت: انتقال مالکیت این اراضی به اداره آب و فاضلاب استان اولویت اساسی است که این مسئله یک اولویت اساسی بوده و باید در این زمینه مسئولان ذی‌ربط همکاری‌های لازم را داشته باشند.

خدادادی از جذب نیروی لازم برای حفاظت از منابع طبیعی خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه کمبود نیروی حفاظت از منابع طبیعی بسیار مشهود است که باید در این زمینه تصمیم‌گیری‌های لازم برای رفع کمبود نیروها اولویت اساسی است که باید اقدامات لازم در این زمینه در اسرع وقت انجام شود.

او بیان کرد: حفظ و حراست از اراضی ملی و منابع طبیعی با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی مرتبط اولویت اساسی است و دستگاه قضایی هماهنگی لازم را انجام داده‌اند تا از هرگونه سوءاستفاده جلوگیری شود که این وضوع برای ما اولویت اساسی است که باید مورد توجه واقع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار