رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور

شجره طیبه خیرین سلامت همچنان در حال عطرافشانی است

نیشابور ( پانا )- رئیس دانشکده علوم پزشکی نیشابور در آیین افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت جیلو گفت: خیّرین نیشابوری ثابت کردند که همراه و همدل با حوزه سلامت به اقدامات خیرخواهانه خود در این حوزه ادامه می دهند و شجره طیبه آن ها همچنان ادامه دارد.

کد مطلب: ۹۴۷۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
شجره طیبه خیرین سلامت همچنان در حال عطرافشانی است

محسن عظیمی نژاد در این مراسم با تبریک فرارسیدن عید غدیر خاطر نشان کرد: حضور خیّرین نیشابوری در حوزه سلامت نیشابور چه در سال های قبل از انقلاب و همچنین سال های بعد از انقلاب و در طرح تحول سلامت ستودنی است.

وی همچنین با تشکر از این اقدام خیرخواهانه خانواده مرحوم تولّایی در ساخت مرکز خدمات جامع سلامت جیلو گفت: با راه اندازی این مرکز شاهد خدمت رسانی به بیش از 5 هزار نفر از مردم این منطقه هستیم.

عضو هیئت علمی دانشکده علوم پزشکی نیشابور با اشاره به تداوم حضور خیّرین رادرحوزه سلامت نیشابور افزود: در افتتاح هریک از پروژه های حوزه سلامت شاهد اعلام آمادگی خیّرین دیگری برای توسعه زیرساخت ها و یا رفع مشکلات حوزه سلامت بوده ایم که بدون شک همّت والای آن ها ستودنی است.

در افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت جیلو سعید شیبانی معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور، دکتر حمید گرمابی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشکده علوم پزشکی و مدیران، خیّرین نیک اندیش حوزه سلامت نیشابور حضور داشتند

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار