افتتاح مرکزخدمات جامع سلامت جیلو در نیشابور

نیشابور (پانا ) - معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور از افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت جیلو خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۶۷۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مرکزخدمات جامع سلامت جیلو در نیشابور

جواد مسیح ابادی گفت: مرکز خدمات جامع سلامت جیلو به همّت خیّر بزرگواردکتر شهرام تولائی تکمیل شدو به جمعیتی حدود پنج هزار و۴۰۰ نفر خدمات بهداشتی، درمانی، و آموزشی ارائه می نماید.

وی خاطرنشان کرد: عملیات ابتدایی این مرکزدر سال 1391 با اعتبارات دولتی آغاز شد اما به علت عدم تامین اعتبار، این پروژه به اتمام نرسید وازسال گذشته به همّت آقای دکتر تولایی این پروژه تکمیل و به بهره برداری رسید.

سرپرست بهداشت افزود: اعتباردولتی این پروژه سه و نیم میلیاردریال و اعتبارات خیّرسلامت ده میلیارد ریال است و چهل درصد از این پروژه را بخش دولتی و شصت درصد را خیّر سلامت عهده دار بودند.

وی با تشکر از این خیّر بزرگوار، تیم عملیاتی وی را بسیار فعال و پیشرو معرفی کرد و تشکیل جلسات کارشناسی با هدف کاربردی بودن ساختمان و حداکثر استفاده از فضای موجود را بین مراکز خدمات جامع سلامت منحصر به فرد دانست.

سرپرست مرکز بهداشت ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و رصد سلامت پنج هزارو 400 نفر جمعیت را از وظایف کارکنان این مرکز اعلام کرد و افزود: در سال 1385 مردم منطقه برای دریافت خدمات باید به مرکز خدمات جامع شماره یک نیشابور مراجعه می کردند و با توجه به جمعیت بالا و با هدف سهولت دسترسی به خدمات، مکان استیجاری جهت این امر در نظر گرفته شد و از سال 1387 پرسنل معاونت بهداشت در یک مکان استیجاری به ارائه خدمت پرداختند.

وی تصریح کرد: با توجه به کم بودن فضای فیزیکی، مردم و کارکنان با مشکلات عدیده ای روبرو بودند و دکتر تولایی از اردیبهشت سال قبل این پروژه را برای ادامه عملیات تحویل گرفت که علی رقم وجود مشکلات اقتصادی و افزایش هزینه ها، به ساخت و تکمیل مرکز همّت گماشت. به گونه ای که حتی بهسازی محوطه و حصارکشی را نیز تقبل کردند.

این مقام مسئول با اعلام این مطلب که ارائه خدمات بهداشتی از بدو تولد تا سالمندی برای کلیه افراد منطقه ارائه می شود دعای خیر همه مردم را باعث برکت و ثواب اخروی برای خانواده خیر نیک اندیش، جناب دکتر تولایی دانست و ابراز امیدواری کرد سایر خیرین این راه ثواب را ادامه دهند و باعث خیر و برکت برای مردم باشد.

مسیح آبادی در پایان از زحمات کارشناسان اداره توسعه منابع فیزیکی، و همچنین کارشناسان توسعه شبکه در معاونت بهداشت به منظور نظارت بر اجرای پروژه تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار