آغاز سی‌امین دوره رقابت‌های شنا، دومیدانی و ژیمناستیک دانش‌آموزان دختر در شهرکرد

تهران (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری از آغاز پذیرش دانش آموزان در سی امین دوره مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر کشور در شهرکرد خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۶۳۲
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سی‌امین دوره رقابت‌های شنا، دومیدانی و ژیمناستیک دانش‌آموزان دختر در شهرکرد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری خدایار قاسمپور گفت: این دوره از مسابقات ورزش قهرمانی دانش آموزان دختر کشور با حضور 80 تیم از دانش‌آموزان سراسر کشور از 26 تا 30 مرداد در شهرکرد برگزار می‌شود.

قاسم‌پور افزود: این دوره از مسابقات در 3 رشته شنا، دو و میدانی و ژیمناستیک دانش ‌آموزان مقطع متوسطه اول در شهرکرد برگزار می‌شود.

او ادامه داد: شعار امسال سی‌امین و سی‌وششمین دوره مسابقات ورزشی قهرمانی دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر کشور "دانش آموز ورزشکار دوستدار و حافظ محیط زیست است.

قاسم‌پور گفت: به منظور ترویج فرهنگ حفظ محیط‌زیست در بین دانش‌آموزان قهرمان امسال برای نخستین بار در سطح کشور به صورت ابتکاری از سوی مسوولان برگزاری مسابقات در شهرکرد بطری‌های آب معدنی حذف و بطری‌های آب ورزشکاری در اختیار شرکت‌کنندگان قرار داده شد.

به گفته معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری، در این دوره ازمسابقات در استان چهارمحال و بختیاری علاوه بر انتخاب تیم برتر، تیم اخلاق برتر، تیم حافظ محیط زیست نیز انتخاب و به تیم برتر درهر رشته تندیس زیست محیطی اعطا می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار