مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب‌های در هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم:

تمام فرایندها، باید به تربیت نوجوان سالم منجر شود

تهران (پانا) - مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی در هشتمین دوره جشنواره نوجوان سالم، استفاده از ظرفیت هنر و بهره‌گیری از زبان هنر در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی و همچنین در مشاوره و توانمندسازی دانش‌آموزان را کاری مهم ارزیابی کرد.

کد مطلب: ۹۴۷۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
تمام فرایندها، باید به تربیت نوجوان سالم منجر شود

به گزارش معاونت روابط عمومی و اطلاع‌رسانی آموزش‌ و پرورش، مسعود شکوهی گفت: مسیر یعنی تبدیل همه دانش‌آموزان به نوجوان سالم، عزم جدی همه را طلب می‌کند از دستگاه‌ها، خانواده‌ها و همکاران ما در دستیابی به این هدف مؤثر هستند.

مدیرکل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی در ادامه افزود: اگر ما توانستیم در این مسیر یعنی تربیت نوجوان سالم، موفق بودیم می‌توانیم ادعا کنیم آموزش‌ و پرورش ما بالنده و اعتلا دهنده است.

او همچنین گفت: با توجه به اهمیت موضوع تربیت نوجوان سالم، با استفاده از تمام ظرفیت و تجربیاتی که در 8 دوره جشنواره نوجوان سالم اندوخته‌ایم، دور نهم جشنواره نوجوان سالم را سال آینده در حوزه هنری برگزار خواهیم کرد و امیدوارم باهمت و اراده شما جشنواره سال آینده را با قدرت بیشتری انجام دهیم.

شکوهی به دریافت حدود یک‌میلیون اثر در دبیرخانه جشنواره نوجوان سالم اشاره کرد و گفت: با اراده شما و پشتیبانی خانواده‌ها بتوانیم جشنواره بعدی را با غنای بیشتری برگزار کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار