عصر شعر «بیعت واژه‌ها» در فرهنگ‌سرای خاتم(ص)

تهران (پانا) - فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر، عصر شعر «بیعت واژه‌ها» را با حضور جمعی از چهره‌های شاخص شعر آیینی برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۹۴۷۵۶۴
لینک کوتاه کپی شد
عصر شعر «بیعت واژه‌ها» در فرهنگ‌سرای خاتم(ص)

به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، فرهنگ‌سرای خاتم(ص) به مناسبت فرا رسیدن دهه ولایت و عید سعید غدیر، عصر شعر «بیعت واژه‌ها» را با حضور جمعی از چهره‌های شاخص شعر آیینی برگزار می‌کند. این برنامه با مشارکت مجمع شاعران اهل بیت(ع) برگزار می‌شود و ضمن اجرای آیین شعرخوانی با موضوع ولایت و غدیر، ذاکران اهل بیت(ع) نیز به مداحی می‌پردازند.

غلامرضا سازگار، قدرت چوپانی، محمود حبیبی کسبی، هادی جان‌فدا، قاسم صرافان و مجید لشکری از جمله شاعرانی هستند که در این برنامه اشعار دینی و آیینی خود را به مناسبت عید غدیر خم قرائت می‌کنند و جواد حیدری مدیر مجمع شاعران اهل بیت(ع) و دیگر ذاکران اهل بیت(ع) نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

عصر شعر «بیعت واژه‌ها» با همکاری آستان قدس رضوی و معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ روز یکشنبه ۲۷ مرداد ساعت ۱۷:۳۰ در یافت‌آباد، بلوار الغدیر شمالی، میدان جانبازان، پشت بوستان فارابی، سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی شهید مختار سلیمانی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۶۶۲۰۷۰۶۵ تماس بگیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار