رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم خبر داد

اکران 10 فیلم جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در قم

قم (پانا) - رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم از اکران 10فیلم جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در استان قم از 31مرداد تا 4شهریور در سینما کانون قم خبر داد.

کد مطلب: ۹۴۷۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
اکران 10 فیلم جشنواره بین‌المللی کودک و نوجوان در قم

محمدکاظم رضوانی در نشست شورای سیاستگذاری برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان استان قم، اظهار کرد: جشنواره فیلم کودک و نوجوان به عنوان یکی از رویدادهای ملی و بین المللی هرساله به میزبانی استان اصفهان برگزار می شود.
وی با اشاره به برگزاری سی‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان از 28مرداد تا 4شهریور به دبیری علیرضا تابش در استان اصفهان، گفت: همزمان با استان اصفهان، 10 فیلم این جشنواره در 30 استان به نمایش در می آید.
رئیس اداره سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم، افزود: استان قم برای سومین دوره‌ای است که میزبان فیلم‌های جشنواره کودک و نوجوان می شود.
رضوانی تصریح کرد: 10 فیلم جشنواره کودک و نوجوان از پنجشنبه 31مرداد تا دوشنبه 4شهریور در سینما کانون قم اکران می‌شود.
وی افزود: برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره فیلم کودک و نوجوان، شورای سیاست‌گذاری با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها، صداوسیمای مراکز استان‌ها، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان استان‌ها تشکیل شده است.
دبیر اجرایی سی‌ودومین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان در قم با اشاره به انتخاب سینما کانون به عنوان میزبان این رخداد سینمایی در قم، اظهار کرد: در شورای انجمن سینماهای استان، سه سینمای آوینه، کانون و ونوس قم برای میزبانی از این رخداد سینمایی اعلام آمادگی کردند که در نهایت با توجه به امتیازاتی که سینمای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان قم دارد، این سینما برای میزبانی از جشنواره، معرفی شد.
رضوانی خاطرنشان کرد: سینمای کانون واقع در منطقه پردیسان قم دارای استانداردهای لازم برگزاری جشنواره فیلم کودک و نوجوان است و محوطه و امکانات جنبی لازم را داراست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار