مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان:

نادیده گرفتن خدمات آموزش و پرورش به حادثه دیدگان داراب کم لطفی است

هرمزگان(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: لیست خدمات ارائه شده از سوی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان به فرهنگیان و دانش آموزان حادثه اتوبوس داراب در اداره تعاون این مجموعه موجود است و نادیده گرفتن این خدمات کم لطفی است.

کد مطلب: ۹۴۷۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
نادیده گرفتن خدمات آموزش و پرورش به حادثه دیدگان داراب کم لطفی است

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، موسی دادی زاده در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان به مناسبت گرامیداشت هفته خبرنگار افزود: این نهاد تا جایی که در توانش بوده، به مصدومان و مجروحان این حادثه خدماتی ارائه کرده است وهفته گذشته کمک هزینه ساخت دست یکی از دانش آموزان مجروح در این حادثه از سوی این اداره کل پرداخت شده است .

وی بیان داشت: این که بگوییم هیچ ارگان و یا سازمانی از جمله آموزش و پرورش به این حادثه دیدگان کمک نکرده و یا کوتاهی صورت گرفته، منصفانه نیست.

مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان اظهارداشت: لیست خدمات ارائه شده و یا در دست اقدام به این حادثه دیدگان در اداره تعاون آموزش و پرورش موجود است و افراد می توانند با مراجعه به این تعاون، میزان خدماتی که در قالب بیمه ای و خارج از قالب بیمه ای به این قشر را نظاره باشند.

دادی زاده یادآور شد: همه افراد که به مسافرت یا اردو می روند (ازجمله حادثه دیدگان اتوبوس داراب) تحت پوشش بیمه ای قرار می گیرند و اگر حادثه ای نیز اتفاق بیافتد بیمه موظف به جبران آن است.

وی گفت: آموزش و پرورش تمام توان خود را بر مبنای تسکین آلام حادثه دیدگان داراب انجام داده و از این پس نیز انجام خواهد داد اما این نهاد نمی تواند صفر تا صد خدمات را ارائه دهد.

این مقام مسوول ادامه داد: پرونده حادثه دیدگان اتوبوس داراب در دادگستری موجود است و پیگیری های لازم برای صدور حکم افرادی که در این حادثه فوت شدند نیز درحال انجام است و هفته گذشته رای صادر شده و در دادگاه تجدید نظر قرار گرفته است.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان تصریح کرد: برای افراد دیگری نیز که در این حادثه مجروح شدند، پرونده آن ها در دادگستری در دست پیگیری و صدور نتیجه نهایی قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار