مدیرکل آموزش‌ و پرورش هرمزگان در آیین تجلیل از خبرنگاران:

خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند

هرمزگان(پانا)-مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان با تقدیر از همکاری رسانه های جمعی در انعکاس رویدادهای آموزش و پرورش گفت: خبرنگاران به درستی زبان گویای جامعه هستند.

کد مطلب: ۹۴۷۴۴۸
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران زبان گویای جامعه هستند

به گزارش خبرگزاری پانا هرمزگان و به نقل از روابط عمومی اداره کل اموزش و پرورش هرمزگان موسی دادی زاده در آیین تجلیل از خبرنگاران حوزه آموزش و پرورش اظهار کرد: آنچه در جامعه امروزشاهد هستیم این است که خبرنگاران با انعکاس اخبار و رویدادها عملکرد مدیران را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و از طرفی هم مطالبات مردم را به گوش مسئولین می‌رسانند.

وی افزود: آموزش و پرورش هرمزگان همواره قدردان خدمات اصحاب رسانه است و برتعامل بیشتر با رسانه های جمعی تاکید دارد.

به گفته وی نقش رسانه ها در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش بر کسی پوشیده نیست و همواره از این ظرفیت برای رشد و تعالی نظام تعلیم و تربیت بهره گرفته ایم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان اظهار امیدواری کرد: تعامل اصحاب رسانه با آموزش و پرورش بیش از پیش گسترش یابد و این مجموعه یاری گر تعلیم و تربیت استان باشند.

این مسوول همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات نظام آموزشی بیان کرد:در سال گذشته اولین بار نظام 3-3-6 اجرا شد و برگزاری اولین امتحان نهایی برای ما خیلی مهم بود، در هرمزگان بر مبنای معدل کتبی نهایی دانش‌آموزان هرمزگان 18 صدم در کلیه رشته‌ها رشد داشته است و این در حالی است که در کشور 29 صدم افت داشته این و اختلاف 47 صدم است که دستاورد بزرگی است.

به گفته دادی زاده: از 30 دانش‌آموزی که به مرحله نانو کشوری راه‌یافته سه دانش‌آموز از هرمزگان بوده‌اند، معلمان ما موفق به کسب رتبه‌های برتر و اداره کل بازرسی آموزش‌وپرورش هرمزگان در کشور رتبه برتر را کسب کرده است، دانش‌آموزان استثنایی هرمزگان نیز در مسابقات فرهنگی هنری و ورزشی رتبه‌های خوبی داشتند.

گفتنی است در این آیین از خبرنگاران حوزه اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس هرمزگان تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار