مدیر آموزش و پرورش کاشمر:

خبرنگاران معلمان آگاهی دهنده جامعه هستند

کاشمر(پانا)- جلسه هم اندیشی خبرنگاران فعال پانا و خبرگزاری صدا و سیما شهرستان کاشمر با حضور مدیرآموزش و پرورش، معاون پرورشی اداره، معاون پشتیبانی اداره و مدیر مسئول دفترصدا و سیما کاشمر در سالن کنفرانس اداره آموزش و پرورش برگزار شد.

کد مطلب: ۹۴۷۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگاران معلمان آگاهی دهنده جامعه هستند

علی طاهریان گفت: خبرنگار اگر بتواند به رسالت اصلی خودش عمل کند می تواند مصداق یک امت باشد و در پیشرفت جامعه ،آگاهی بخشی ،جلوگیری از فساد و در زنده کردن یک سنت زیبا موثر باشد.

طاهریان خبرنگاران را معلمان آگاهی دهنده جامعه دانست و گفت: خبرنگاری که فارغ از هرگونه ترس و اندیشه ی تاسف فرازانه ای و یا جانب داری خاصی از هر گونه گرایشی با صداقت تلاش کند و زحمت بکشد و دنبال هویت و آزادی خواهی باشد قابل احترام است.

در ادامه گفت: وقتی یک خبرنگار در مقابل یک نظام یا یک دولت و حتی در مقابل ارتش می ایستد و با تمام توان پیروز می شود و رسالت واقعی خودش را انجام می دهد، دولت و ارتش و حتی رئیس جمهور هم از خبرنگار حساب می برد که این شان یک خبرنگار را می رساند.
در ادامه جلسه خبرنگاران منتخب تصویر یک تصویر از مصاحبه خود را با مدیریت آموزش و پرورش؛ معاونت پرورشی و تربیت بدنی و معاونت پشتیبانی اموزش و پرورش را به انان اهداء نموده از همکاری صمیمانه آنها و برخورد مهربانانه آنها تشکرو قدردانی نمودند.

گفتنی است در پایان از خبرنگاران فعال پانا تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار