استاندار البرز در گذشت عالم فقیه آیت الله آمیر احمد تقوی را تسلیت گفت

کرج (پانا) - عزیزالله‌شهبازی در پیامی رحلت مرجع عالیقدر حجت الاسلام والمسلمین آمیر احمد تقوی را تسلیت گفت.

کد مطلب: ۹۴۷۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
استاندار البرز در گذشت عالم فقیه آیت الله آمیر احمد تقوی را تسلیت گفت

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم


قال رسول الله (ص): "اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمة لایسدها شیء"

وقتی عالمی فقیه، فوت کند در اسلام رخنه و حفره‌ای ایجاد می‌شود که هیچ چیزی نمی‌تواند جای آن را پر کند.

خبر درگذشت عالم ربانی،مجاهد نستوه و روحانی ساده زیست و مردمی آیت الله امیر احمد تقوی موجب تالم و تاثر خاطر همه دوستداران آن سید جلیل القدر و محبان روحانیت معزز شد.
اینجانب ضایعه جبران ناپذیر رحلت این شخصیت ممتاز را به مردم وفادار و عزیز جنوب کشور،اهالی استان کهگلویه و بویر احمد و مسوولان و روحانیون و جامعه دینی آن دیار و بویژه فرزندان برومندشان، خاندان محترم و سایر بازماندگان ایشان تسلیت میگویم.
آن اسوه اخلاق و روحانی محبوب بعنوان موسس نخستین حوزه علمیه کهگلویه و بویر احمد و پدر معنوی آن خطه از کشور، در طول عمر پر برکت خویش منشا خدمات فراوانی شدند و به عنوان مرجع امور مردم با آن وزانت علمی و اراستگی اخلاقی و متانت و مشی صالحی که داشتند سرمایه ای سترگ برای مردم دلیر و جامعه معنوی آن دیار بودند و اینک فقدان ایشان خلایی جدی و جانکاه است که انشالله با همت دانشوران و شاگردان آن بزرگوار جبران شود.
از درگاه باری‌تعالی مسئلت می کنم که روح بلند او در کنار اجداد بزرگوارش و محشور با ائمه هدی علیهم السلام قرین رحمت الهی و مغفرت و علو درجات باشد و بازماندگان و متعلقین ایشان بر این مصیبت در مقام صبر و اجر قرارگیرند انشالله...
والسلام علیکم و رحمه الله

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار