پایان فعالیت انتخاب رشته در پایگاههای شهرستان آباده

آباده (پانا)-کارشناس مسوول مرکز مشاوره آموزش وپرورش از پایان فعالیت مرکز انتخاب رشته کنکور سراسری در این شهرستان خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۷۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پایان فعالیت انتخاب رشته در پایگاههای شهرستان آباده

زهره توکلی در گفت‌وگو با پانا گفت:همه ساله پایگاه انتخاب رشته کنکور از طرف مشاوره آموزش و پرورش برای داوطلبان کنکور برگزار، و از مشاوران مجرب برای ارایه اطلاعات صحیح و اصولی به دانش‌آموزان استفاده می گردد.

او ادامه داد: با توجه به داغ بودن بازار انتخاب رشته و جذابیت کاذب بعضی از رشته‌ها سعی کردیم تا واقعیت‌های جامعه ونیاز بازار کار را در اختیار داوطلبین قرار دهیم تا انتخاب رشته صحیح واصولی انجام دهند.

او در ادامه از استقبال خوب داوطلبان از رشته‌های دانشگاه فرهنگیان خبر داد و افزود: با توجه به افزایش ظرفیتهای پذیرش وکاهش محدودیت‌ها داوطلبان به خاطر ضمانت شغلی وعلاقه به تدریس جذب این دانشگاه‌ها می‌شوند.

این مشاور باسابقه آموزش وپرورش آباده گفت:با توجه به حساسیت و رقابت شدید در رشته‌های علوم تجربی امیدواریم در سالهای آتی مانند امسال،داوطلبان به جز علاقه ، نیاز جامعه وبازار کار را هدف انتخاب رشته قرار دهند و به دانش‌آموزان پیشنهاد کرد برای موفق شدن در آزمون سخت کنکور سه عامل خواندن با جدیت، پشتکار ویادگیری مهارتی را سرلوحه کارهای خود قراردهند.

پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری در دبیرستان ظهیر امامی شهرستان آباده به مدت هشت روز پذیرای داوطلبین بود و روز جمعه 25 مردادماه به کار خود پایان داد.

خبرنگار : صدیقه جنتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار