کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر با ۷ اجلاسیه آغاز می‌شود

بوشهر(پانا)_ فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به برگزاری کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر گفت: در آستانه برگزاری این کنگره ۷ اجلاسیه شهدای طلاب، فرهنگیان و دانش آموزان، زنان شهید، شهدای خلیج فارس و شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌‌شود.

کد مطلب: ۹۴۷۲۹۸
لینک کوتاه کپی شد
کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر با ۷ اجلاسیه آغاز می‌شود

سردار علی رزمجو در نشست بررسی روند برگزاری برنامه‌های کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر با تبریک دهه امامت و ولایت از عید سعید قربان تا عید سعید غدیرخم اظهار داشت: برای هر چه باشکوه برگزار شدن این کنگره، کمیته‌های 20 گانه آن تشکیل و فعال شده است.

وی با تاکید بر نقش مهم کمیته تالیف کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر بیان کرد: این کمیته که در تالیف کتاب شهداء نقش مهم و ویژه‌ای دارد مورد توجه قرار گرفته و تالیف و چاپ کتاب‌های فاخر و ارزشمند در وصف شهدا از اهداف تشکیل این کمیته است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر دی‌ماه امسال برگزار می‌شود گفت: در آستانه برگزاری این کنگره 7 اجلاسیه شامل شهدای طلاب، فرهنگیان و دانش آموزان، زنان شهید، شهدای خلیج فارس و شهید رئیسعلی دلواری برگزار می‌‌شود.

رزمجو گفت : تولید انیمیشن، تیزر، فیلم‌های مستند و دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری در وصف شهدا از دیگر برنامه‌ها مورد توجه در برگزاری کنگره سرداران و 2000 شهید استان بوشهر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار