امام جمعه شهرستان خوسف : اجرای بیش از ۲۰ برنامه در دهه ولایت و امامت در خوسف

خوسف (پانا) ـ امام جمعه شهرستان خوسف از اجرای بیش از ۲۰ برنامه جشن ، مسابقه ، راه اندازی کاروان شادی ، گردهمایی سادات ، برپایی ایستگاههای صلواتی ، تقدیر از سادات و .. در شهرستان خوسف در دهه ولایت و امامت خبرداد.

کد مطلب: ۹۴۷۲۸۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرستان خوسف  : اجرای بیش از ۲۰ برنامه در دهه ولایت و امامت در خوسف

حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی امام جمعه شهرستان خوسف در نشست ستاد گرامی داشت دهه امامت و ولایت با تبریک این دهه در عظمت و جایگاه غدیر گفت: غدیر آمد تا حاکم جامعه اسلامی مثل علی (ع) باشد و حکومت علوی را اجرایی کند.


حجت الاسلام والمسلمین حامد شاهبیکی افزود: واقعه غدیر یک واقعه مسلّم تاریخی است که اتفاق افتاد که افراد زیادی بارها خواستند این واقعه بزرگ را به فراموشی بسپارند و از ذهن مردم پاک کنند ولی موفق نشدند و برماست که مسئله غدیر را احیاء کنیم و به دیگران برسانیم.


وی با اشاره به آیات قرآن و روایات در مورد مسئله ولایت افزود: بارها در قرآن و احادیث ائمه به این موضوع اشاره شده ولی متاسفانه بعضی به نفع خود تفسیر کردند و گمراه شدند.


در این نشست اعلام شد مراسم شب عید غدیر در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) شهر خوسف ، پیاده روی و راه اندازی کاروان شادی از خیابان ابن حسام تا بقعه امامزاده سید ابوالقاسم (ع) روستای نصرآباد در صبح عید غدیر ، همایش بانوان ولایی ، برش دو تخته فرش بافته شده عتبات عالیات ، اجرای گروه احلی من العسل ، جشن سادات روستای سیوجان صبح عید، برپایی ایستگاههای صلواتی و مسابقه کتابخوانی غدیر شناسی از مهمترین برنامه ها خواهد بود. تنظیم : مهدی آراسته

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار