امام جمعه فیروزکوه: آزادگان عزیز مانند دوران جنگ و صبر و استقامت دراسارت ،در این دوره نیزحضور عالمانه داشته باشند

فیروزکوه(پانا)- امام جمعه فیروزکوه در خطبه های نماز جمعه گفت: آزادگان عزیز مانند دوران جنگ و صبر و استقامت در اسارت ودر این دوره نیز بایدحضور عالمانه داشته باشند .

کد مطلب: ۹۴۷۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه فیروزکوه:  آزادگان عزیز مانند دوران جنگ و صبر و استقامت دراسارت ،در این دوره نیزحضور عالمانه داشته باشند

حجت الاسلام امیری ارجمند امام جمعه فیروزکوه گفت: کسب تقوا نیاز هر انسانی است که در صدد این است که خدای متعال را ملاقات کند و سعادت دنیا و آخرت را کسب کند و امید دارد که بهشت را پیدا کند، کسی که می خواهد تقوا داشته باشد باید اهل معروفات باشد، ما باید مسیری که ما را به تقوا می رساند طی کنیم.

این مقام مسئول در ادامه افزود: همه انسانها در خسران و زیان هستند مگر اندکی از افراد و کسانی که عمل صالح انجام می دهند، روز جمعه برای نماز جمعه است و بازار و تجارت اشتباه است و اگر در زمان نماز جمعه تجارت کنید یعنی در مقابل امر پروردگار قرار گرفتید.

او خاطر نشان کرد: با ورود آزادگان عزیزمان به کشور در تاریخ بیست و ششم مرداد ماه باعث روشنایی چشم مردم عزیزمان شدند، در میان خیل جمعیت از اسرا در عراق یک طیفی که از همه ممتاز تر بودند وجود روحانیت در جنگ و پیروزی انقلاب بود که شاهد نقش امام در پیروزی انقلاب بودیم و هستیم، آزادگان عزیز افتخار ما بودند و هستند و امروز انتظار ما این است که آزادگان عزیز مانند دوران جنگ و صبر و استقامت در اسارت در این دوره نیز حضور عالمانه داشته باشند و وظیفه مسئولین هم است که نسبت به این عزیزان نهایت ادب و احترام را داشته باشند زیرا آزادگان عزیز سرمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

امام جمعه فیروزکوه درخصوص دیدار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با جهادگران بسیجی اذعان داشت: یکی از اصول عمده در توسعه عدالت و پیشرفت در جامعه خدمت همگانی است، اگر جامعه بخواهد از نظر اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و... توسعه پیدا کند همه باید خدمت رسانی داشته باشند، این خدمت نقطه پایان ندارد و مردم مستحق خدمت هستند.

حجت الاسلام امیری ارجمند دررابطه بادیدار مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با هیئت یمنی گفت: ما دو تفاوت در نگاه رهبری درخصوص دیدار با سایر گروه ها که از سایر نقاط می آمدند و دیدار با هیئت یمنی شاهد بودیم که مقام معظم رهبری در دیدار با نخست وزیر ژاپن فرمودند آمریکا کسی نیست که من بخواهم به آنان پیامی بدهم، اما زمانی که هیئت یمنی سلام رهبرشان و پیامی را به رهبری رساندند رهبری هم وعده نصرت و پیروزی را دادند وفرمودند ،چرا که شما هم ایمان به خدا دارید و هم آدمهای مقاوم و جهادگر و پایدار هستید، بنابراین ملاک برای ما مظلومیت و شرافت مطرح است، آمریکا استکبار جهانی در منظر جمهوری اسلامی هیچ ارزشی ندارد اما ملت های مظلوم در هر کجای عالم که باشند برای ما بسیار اهمیت دارند.

امام جمعه فیروزکوه خاطر نشان کرد: بخشی از پیام رهبر انقلاب به حجاج در مراسم برائت از مشرکین این بودکه، حج بی برائت حج نیست، بخشی از حج عبادی است بلکه بخش دیگر آن سیاسی است و برائت از کسانی است که خون ملت مظلوم را می ریزند، ای کسانی که ادعا می کنید خادم حرمین شرفین هستید بلکه شما خائن حرمین شرفین هستید چرا که شما همان کسانی هستید که آمدید جنگ آمریکا را به دست گرفتید و به دیگر دشمنان کمک می کنید، امروز به لطف خداوند آمریکا مایوس شده است، پیروزی یقیناً نصیب کسانی خواهد بود که ایمان دارند و مجاهدانه کار می کنند.

/خبرنگار: فاطمه شاه حسینی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار