فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از محیطبان قاینی عیادت کرد

بیرجند(پانا) ـ فرمانده یگان حفاظت محیط ‌زیست کشور از محیط بان قاینی که در برخورد با شکارچی متخلف مورد اصابت گلوله ساچمه زنی قرار گرفته بود عیادت کرد.

کد مطلب: ۹۴۷۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور از محیطبان قاینی عیادت کرد

سرهنگ جمشید محبت خانی فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست به همراه سرهنگ زاهدی پور فرماندهی پلیس پیشگیری نیروی انتظامی استان و اکبری مدیرکل حفاظت محیط‌زیست خراسان‌جنوبی با حضور در بیمارستان شهرستان قاین از عبدالله اسدی برون عیادت و و حال وی را جویا شد.


مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان خراسان جنوبی در عیادت از محیط‌بان عبدالله اسدی ‌بیان کرد: وضعیت محیط بان به حالت عادی و ثبات رسیده و حال عمومی اش از دیروز بهتر است و برای درمان وی هر اقدامی که لازم باشد انجام خواهد شد.


فرمانده یگان حفاظت محیط زیست کشور در تماس با وزیر بهداشت بر رسیدگی ب پرسه ی درمانی این محیطبان قاینی تاکید داشت.


رئیس شبکه بهداشت و درمان قاین گفت:حال محیطبان اسیب دیده از حالت اورژانسی خارج شده و رو به بهبودی میباشد.

محمد رضا عارفی‌فر افزود: خونریزی ریه وی مهار شده و خوشبختانه حال ‌محیط بان قاینی رو به بهبودی است. ساچمه‌ها به قفسه سینه، شکم و چشم وارد شده و به نواحی دیگری از جمله سر، صورت و سینه اصابت کرده است.

اکبری با بیان اینکه شکارچی متواری شناسایی شده است ابراز امیدواری کرد با کمک ماموران نیروی انتظامی و دستگاه قضا شکارچی متخلف بزودی دستگیرمیشود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خراسان جنوبی از مردم خواست در صورت مشاهده شکار غیرمجاز، مراتب را سریعا به ماموران محیط زیست اطلاع دهند.

عبدالله اسدی برون از محیط بانان شهرستان قاین 22مردادماه در جریان گشت و کنترل در مناطق و زیستگاه‌های حیات وحش این شهرستان، متوجه حضور یک شکارچی غیرمجاز شد که هنگام رودررویی با شکارچی متخلف، متاسفانه شکارچی اقدام به تیراندازی با اسلحه ساچمه‌زنی به سمت محیط بان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار