دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی: مسابقات ملی دانش‌آموزان تبادلات فرهنگی ایجاد می‌کند

تهران (تهران) - دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی یکی از کارکردهای برگزاری مسابقات ملی دانش‌آموزان را ایجاد تبادلات فرهنگی دانست.

کد مطلب: ۹۴۷۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
دبیر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی: مسابقات ملی دانش‌آموزان تبادلات فرهنگی ایجاد می‌کند

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش دانش‌آموزی، سعید فرنیا در حاشیه بازدید از سی امین دوره مسابقات ورزشی دانش‌آموزان دختر در شاهرود با بیان اینکه هدف از برگزاری مسابقات این است که دانش‌آموزان در محیط شاد و مفرح حضور پیدا کنند، گفت: در این مسابقات تبادل فرهنگی اتفاق خواهد افتاد و آداب و رسوم استان‌ها دیده می‌شود و دانش‌اموزان با آداب و رسوم آشنا خواهند شد.

او بابیان اینکه دانش‌آموزان باید در محیط شاد و لذت بخش در یک میدان ورزشی به رقابت بپردازند، افزود: در این رقابت احترام به خودشان، قوانین و پیشکسوتان را می‌آموزند. هدف اصلی این است که دانش‌آموزان مهارت زندگی کردن را بهتر فرا گیرند.

دبیر فدراسیون ورزشی مدارس کشور افزود: تیم ملی دانش آموزی از درون همین استعدادهای مسابقات کشوری شناسایی می‌شوند. در این کمیته‌های استعدادیابی انجمن، منتخبان این رشته‌ها در نظر گرفته و به اردوی تیم ملی دانش‌آموزی دعوت و در نهایت در ترکیب تیم ملی دانش‌آموزی قرار می‌گیرند.

فرنیا بابیان اینکه امیدواریم تیم‌های استعدادیابی شده در چهارچوب تیم ملی به مسابقات آسیایی وجهانی اعزام شوند، تصریح کرد: هدف اصلی فدراسیون استعدادیابی است.

او افزود: بر این اساس در انجمن کشور فرم‌هایی درنظر گرفته شد که استعدادهای برتر این مسابقات بعداز شناسایی ثبت و در سایت فدراسیون بارگزاری شود و در نهایت به فدراسیون ملی معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار