محمدصیدلو:مسابقات فرهنگی و هنری فرصتی است برای اهمیت دادن به استعدادهایی که محلی برای رشد می‌خواهند

تهران(پانا)-مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران، به مناسب برگزاری سی و هفتمین دورۀ جشنوارۀ فرهنگی و هنری دانش آموزان برگزیدۀ سراسر کشور پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۴۷۱۷۵
لینک کوتاه کپی شد
محمدصیدلو:مسابقات فرهنگی و هنری فرصتی است برای اهمیت دادن به استعدادهایی که محلی برای رشد می‌خواهند

متن پیام محمد صیدلو، مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران،بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

افتخار آن دارم که با ۲۷سال تجربه معلمی در شهرستانهای استان تهران، با آوای بلند اعلام کنم که این معلم است که همواره تربیت را مقدم بر همه چیز می داند.

معتقدم که معلم باید بتواند با برانگیختن خلاقیت دانش‌آموزان آنها را به سوی ظهور استعدادهای نهفته درونی شان حرکت دهد.

مفتخرم که هر چند اندک اما درباره هنر حداقل برای آرامش درونی خودم توانایی‌هایی را جمع آوری کردم و این را مدیون معلمی هستم که در لباس یک معلم زبان انگلیسی را با خوشنویسی آشنا کرد و تشویقم کرد تا دست به قلم برده و همان اندک استعداد خویش را رشد دهم و از این بابت بسیار خرسندم.

به عنوان یک مدیر معتقدم آموزش تنها به عنوان یک ساحت تک‌بعدی نمی تواند انسان ساز باشد چرا که داشتن انسان‌هایی تمام ساحتی تنها در سایه پرورش تمام ابعاد وجودی دانش آموزان امروز برای جامعه فردا به دست خواهد آمد.

مسابقات فرهنگی و هنری فرصتی است برای اهمیت دادن به استعدادهایی که محلی برای رشد می‌خواهند.

هر سال حضور بیش از دوهزار دانش‌آموز برگزیده در جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان فرصتی است تا مدیران بیاندیشند که برای آینده این استعداد های ناب، به جز آنچه امروز فراهم کرده‌ایم که برنامه‌ای خواهیم داشت.

اگر این استعدادها که امروز توسط آموزش و پرورش به نمایش گذاشته می‌شود فقط برای ارائه گزارش کار نیست بلکه بدین منظور است تا همه مدیران در تمام سطوح جامعه به این فکر کنند که این استعدادهای نمونه ما در جامعه هستندو ماچه برنامه‌ای داریم تا بتوان از این همه خلاقیت و توانمندی، سرمایه‌های اجتماعی برای پیشرفت میهن عزیز اسلامی به نحوه درست استفاده کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار