فرماندار لامرد در شورای آموزش و پرورش:

طرح‌ها و برنامه‌ها با نگاه به وضعیت اقتصادی مردم برنامه ریزی شود

لامرد (پانا) - فرماندار لامرد در نشست شورای آموزش و پرورش گفت: انتظار شورای آموزش و پرورش این است که آموزش و پرورش لامرد طرح‌ها و برنامه‌های خود را با نگاه به وضعیت معیشتی و اقتصادی خانواده‌ها و مردم این شهرستان برنامه ریزی کند.

کد مطلب: ۹۴۷۱۷۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح‌ها و برنامه‌ها با نگاه به وضعیت اقتصادی مردم برنامه ریزی شود

حسین شبانی نژاد با بیان اینکه یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های خانواده‌های لامردی موضوع سرویس مدارس است، اذعان کرد: آموزش و پرورش باید در زمینه سرویس مدارس با هماهنگی شورای شهر و شهرداری لامرد هزینه‌های سرویس مدارس در نقاط مختلف شهر را در اوایل مهرماه اطلاع‌رسانی کند تا مردم و خانواده‌های دانش‌آموزان بتوانند با آگاهی کامل از نرخ سرویس مدارس دغدغه حضور فرزندانشان در مدرسه را نداشته باشند و مطمئنا این نرخ نامه از سوی فرمانداری لامرد به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

رئیس شورای تامین شهرستان لامرد با اشاره به اینکه رعایت و اجرای معیار های اخلاقی در سرویس های مدارس از انتظارات خانواده ها است، تصریح کرد: نکته اصلی در سرویس مدارس بیمه دانش‌آموزان و وسیله نقلیه است که باید به صورت ویژه مدنظر قرار بگیرد چرا که خدای نخواسته با رخ دادن اتفاقی دانش آموز و خانواده‌هایشان متضرر نشوند.

وی با بیان اینکه در شهرستان لامرد مراکزی برای تهیه پوشاک مدارس در مقاطع مختلف آموزشگاهی وجود دارد، افزود: دستگاه‌های نظارتی بر این اماکن نظارت دقیقی در زمینه قیمت کالاهای پوشاک مدارس داشته‌باشند تا بر خانواده‌هایی که وضعیت اقتصادی مناسبی ندارند فشار اقتصادی وارد نشود.

شبانی‌نژاد آموزش و پرورش را یک نهاد کاملا مردمی برشمرد و خاطر نشان کرد: نهاد فرهنگی و علمی همچون آموزش و پرورش که در درون هر خانواده یک سفیر دارد می‌تواند ارتباط خوبی با جامعه آماری زیر مجموعه خود برقرار کند.

وی با بیان اینکه مدیران آموزشگاه‌ها، مسئولان و کارشناسان آموزش و پرورش وضعیت اقتصادی خانواده‌ها در زمینه تهیه لباس و پوشاک دانش‌آموز خود را رصد کنند، گفت: اگر در این زمینه مشکلاتی وجود دارد در شورای آموزش و پرورش مطرح شود تا بتوانیم با استفاده از ظرفیت‌های ممکن باری از مشکلات این خانواده ها را رفع کنیم.

نماینده عالی دولت در لامرد با تاکید بر اینکه وضعیت مدارس باید تا 20 شهریور سال جاری مشخص شود ، بیان داشت: مسئولان آموزش و پرورش اگر با کمبود آموزگار مواجهه هستند این موضوع را به فرمانداری گزارش دهند تا در استان و اداره کل مربوطه پیگیری کنیم تا نیروی مورد نیاز شهرستان تامین شود و با کمبود نیرو در سال تحصیلی جدید مواجه نباشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار