خبرگزاری پانا ، سواد رسانه ای دانش آموزان را ارتقا می بخشد

بوشهر(پانا) - معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استعدادیابی دانش‌آموزان برای فعالیت حرفه‌ای در حوزه خبر را «نقش بی‌بدیل» این رسانه دانست.

کد مطلب: ۹۴۷۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرگزاری پانا ، سواد رسانه ای دانش آموزان را ارتقا می بخشد

محمد خدادی در گفت‌وگو با خبرنگار پانا بوشهر گفت: خبرگزاری پانا رسانه‌‌ای است که به نیاز دانش‌آموزان توجه دارد و با مدیریت شایسته و توانمند خانم جمشیدی، مدیر عامل خبرگزاری، تلاش می‌شود تا دانش‌آموزان ضمن کسب دانش و سواد رسانه‌ای، مهارت‌های خود را افزایش دهند‌.

او افزود: خبرگزاری پانا از لحاظ استعدادیابی ، شکوفایی استعداد های دانش‌آموزان، بهره‌گیری از ظرفیت‌ها ، تولید محتوا و فراورده‌سازی بسیار خوب فعالیت می‌کند . نقش این خبرگزاری بی‌بدیل است زیرا تولید خبر از دانش‌آموزان برای دانش‌آموزان است .

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: خبرگزاری پانا با توجه به جامعه هدف و جمعیت آن در مدارس، درس عشق و عمل را به دانش‌آموزان می‌آموزد. دانش‌آموز با دریافت خبر ، انعکاس اخبار و پوشش تصویری آنها بر میزان دانش و معرفت خود می‌افزاید و بتدریج این اصل مهم در خبرنگاری را یاد می‌گیرد. هر روز برای خبرنگار ، روز خبرنگار است. او هر چند برای کسب خبر با سختی‌هایی روبه‌رو می‌شود اما چون به آن علاقه دارد همه لحظه‌ها برایش زیبا و مهم است .

خدادی اعلام کرد از برنامه‌های پیش روی معاونت مطبوعات صدور کارت‌های شناسایی جدید برای خبرنگاران ورزشی و عکاسان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار