استاندار خراسان جنوبی:۳۷ مجتمع آبرسانی در استان در دست اجرا است

بیرجند(پانا) - استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت: علیرغم اینکه امسال با کمبود بودجه مواجه هستیم اما با توجه دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر توسعه یافته در سال‌های اخیر، ۳۷ مجتمع آبرسانی در استان در دست اجرا است.

کد مطلب: ۹۴۷۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
استاندار خراسان جنوبی:۳۷ مجتمع آبرسانی در استان در دست اجرا است

محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان جنوبی، در آیین افتتاح رسمی آبرسانی همزمان به ۲۰ روستای خراسان جنوبی که با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو برگزار شدگفت :امسال نیز شاهد افزایش دما در استان هستیم و مردم تابستان سختی را پشت سر گذاشتند و به سختی روزگار سپری می‌کنند.

اوگفت: حدود ۵۰۰ روستا در خراسان جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود که با هم‌افزایی بین دستگاه‌های مختلف ظرفیت آبرسانی در هفته‌های اخیر ۲ برابر افزایش یافت و بخشی از مشکلات مردم در کوتاه مدت حل شد.

استاندار خراسان جنوبی اضافه کرد: علیرغم اینکه امسال با کمبود بودجه مواجه هستیم اما با توجه دولت تدبیر و امید به مناطق کمتر توسعه یافته در سال‌های اخیر، ۳۷ مجتمع آبرسانی در استان در دست اجرا است.

اوعنوان کرد: پیشرفت فیزیکی این مجتمع‌ها را ۶۷ درصد است امید است با حمایت مالی و استفاده از ظرفیت‌های دولت و قانون برنامه ششم توسعه با تزریق بودجه این مجتمع‌ها به اتمام برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار