نهمین اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز پسر سازمان دانش آموزی عصر فردا آغاز می‌شود

مشهد (پانا) - نهمین اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز پسر سازمان دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، عصر فردا در اردوگاه شهید رجایی باغرود نیشابورآغاز می‌شود.

کد مطلب: ۹۴۷۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد
نهمین اردوی ملی دانش‌آموزان پیشتاز پسر سازمان دانش آموزی عصر فردا آغاز می‌شود

یک هزار دانش‌آموز پیشتاز پسراز عصر فردا ۲۵ مردادتا ۲۹ مرداد ماه در اردوگاه شهید رجایی نیشابور در دو محور عملی و مسابقه‌ای، تئوری و کارگاهی فعالیت می‌کنند.
آزمون‌های امداد و نجات و اطفای حریق، نقشه­‌خوانی و جهت‌یابی و کار با چوب و طناب و در سطح گروهی، آزمون‌های ساخت پروژه سنگین، چادرزنی، فریاد شادی و بازی­‌های بومی و محلی و صف جمع و رژه ترکیبی از جمله فعالیت ها و برنامه های دانش آموزان پیشتاز در این اردو است.
دانش آموزان پیشتاز همچنین در محور تئوری و کارگاهی درباره موضوع تبیین گام دوم انقلاب و امنیت در فضای مجازی تحت نظر استادان بحث و گفت‌وگو می‌کنند.
سنجش توانمندی‌های مهارتی، تشکیلاتی و معرفتی دانش­‌آموزان پیشتاز، اصلاح فرآیند نظام جامع آموزش، تقویت حس مسئولیت‌پذیری، تعاون و همکاری در فعالیت‌های گروهی، گسترش و تعمیق مهارت‌های فردی و تلفیق با مهارت‌‌های گروهی و تبادل تجربه و دانش‌افزایی گروهی، آموزش‌های خودمحور و تجربه‌محور از جمله اهداف برگزاری این اردو است.
یکی از برنامه های ویژه و محوری این اردو زیارت امام مهربانی ها حضرت رضا(ع) است که دانش آموزان در دو گروه شنبه و یکشنبه عصر به مشهد اعزام و از فیض زیارت بهرمند خواهند شد.
پیش از برگزاری اردوی ملی، اردوهای چند روزه ویژه پیشتازان برتر شهرستان‌­های استان‌های کشور برگزار شده است که منتخبان هر استان در قالب 3 تیم هفت نفره برای شرکت در اردوی ملی معرفی شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار